Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-01 16:49:21

馮素波自認受靚仔歡迎 主動邀請栢天男「鬚」擾

分享:
馮素波主動邀請栢天男「鬚」擾。

馮素波主動邀請栢天男「鬚」擾。

馮素波、栢天男二人在港鐵宣傳片中飾演母子,近來活躍IG的波姐風騷自爆常被「靚仔」邀請演出:「我唔係靚仔先接工作,係佢地要揀我咋!成街都靚仔點認得咁多,我見栢天男成面鬍鬚,下次叫佢用『鬚』拮吓我就認得啦。」栢天男跟波姐首次合作當然開心,不過第一件事並非請教演技而是問路,他自爆:「我搵極都搵唔到集合地點,唯有打比波姐問點去,佢真係好厲害!波姐雖然未合作過,但我有睇佢啲作品,感覺好親切,終於有機會演母子。」

馮素波自言經常被男神邀請合作,今次是栢天男。 栢天男與馮素波為港鐵拍廣告片。 栢天男與馮素波初次合作,默契十足。

波姐自封「人肉GPS」

波姐自認是「港鐵GPS」,「因為我兩蚊車之嘛,成日都『出巡』周圍去,所以熟晒路啦,最遠去到柴灣、堅尼地城、西營盤啊,我個個禮拜都要去街架!」波姐更會熱心幫遊客搵路,亦不會介意被邀合照,「有時見遊客望吓望吓,就主動問佢地想去邊度,又有啲話想影合照,只要唔介意我素顏影乜都得。」

栢天男突發探母親 被當賊扮

二人首次合作已默契十足,趁列車未埋站齊齊排戲。廣告片其中一幕講栢天男與太太和女兒回港,為「媽媽」波姐送上驚喜,他匚示,「現實中我都試過突然返澳洲,媽咪都嚇咗一跳,睇得出佢好開心嘅,不過佢都叮囑我下次早啲話比佢知,佢以為有賊入屋啊。」栢天男仲話不時同媽媽視像維繫感情:「我通常都會視像媽咪,問吓佢點煮飯嗰啲,而佢就會話比我知咩節目見到我。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受