Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-20 13:30:00

黃劍文拍微電影首奪演員獎項 向外公報喜:我一直都好努力冇失禮佢

分享:
黃劍文首奪演員獎項   向外公報喜:我一直都好努力冇失禮佢

黃劍文拍微電影獲最佳男主角獎。

第十屆微電影「創+家」支援計劃(音樂篇)日前已經順利完成頒獎禮。3年後首次舉行實體頒獎禮,黃劍文憑微電影《12.31.23.59》榮獲微電影「創+作」支援計劃(音樂篇)最佳微電影男主角獎(初創企業組)銀獎。黃劍文首奪電影獎項,自爆得獎時緊張到「發台瘟」:「從來都沒想過自己能夠攞獎,平時唱大騷都不會緊張,得獎時竟然第一次發台瘟,上到台真的緊張到唔識講嘢,好多合作團隊單位都忘記講多謝,我自首請大家食飯補數和慶功!」

Ad Block
黃劍文自爆領獎時緊張到發台瘟。 黃劍文領獎時忘記多謝團隊單位,笑言將來請食飯補數。

盼雙線發展

首奪演員獎項令他對演藝發展的信心大增,更即時與公公婆婆分享喜訊:「因為公公年紀大有時唔記得我,但係我好想攞呢個獎返去同公公分享,話比佢聽我一直都好努力冇失禮佢。當晚完咗頒獎禮,之後趕住錄音錄到凌晨時份,同經理人去咗飲早茶、食咗鳳爪排骨飯當慶祝。我係唔會放棄音樂,但如果有合適嘅角色,可以搵我試吓,因為我都想雙線發展。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受