Ad Block Ad Block
本地
2021-01-21 10:10:00

【網上熱話】東涌小童危坐屋邨簷篷 樓高兩層街坊見狀:生仔要考牌系列

分享:
小童危坐約兩、三層高的簷篷,險象環生。(網民Joey Joey)

小童危坐約兩、三層高的簷篷,險象環生。(網民Joey Joey)

相片所見一度多達5人在該處徘徊。(網民Joey Joey)

相片所見一度多達5人在該處徘徊。(網民Joey Joey)

小朋友在寓所樓下玩耍平常不過,但家長都要留意他們的安全!網民Joey Joey周日在滿東邨一個平台發現,上面有約5名小童正坐在簷篷邊緣或於附近遊走,若不小心差錯腳就會直墮約兩至三層下的地面,險象環生。她拍下有關照片並上載至Facebook,希望小童的家長能留意情況。

帖文被發帖者轉載至群組「滿東邨吹水區」後,不少網民都批評有關行為,「真係痴線,D(啲)家長唔理」、「生仔要考牌係(系)列」,亦有人指如果見到類似情況「都會話下D(啲)細路」,形容屋邨平台雖然有很多位置容易攀爬、具潛在危險,但父母管教係最重要,並呼籲其他街坊「如果見到試下出下聲或者通知管理員啦,始終有意外正常人都不願見到。」

有網民亦分享,表示之前路過樓梯聽到上面有聲,望上去就看見同樣情況,「即刻叫佢哋落返嚟,話咁樣好危險,問佢哋媽咪知唔知你哋爬到咁高!」他續指,小童被指摘後立即離開,憶述當時目睹小童危坐時「真係一路一路個心跳超快,真係俾(畀)佢哋嚇死我!」他又建議街坊見狀應立即致電保安控制室,「記得唔好太惡,嚇到跌落黎(嚟)就大件事。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受