Ad Block Ad Block
本地
2024-02-07 16:42:48

垃圾徵費丨曾拍片怒斥措施 肥媽今聯同謝展寰拍片解說:你唔係找我晦氣呀?丨Ray Online

分享:
垃圾徵費丨曾拍片怒斥措施 肥媽今聯同謝展寰拍片解說:你唔係找我晦氣呀?丨Ray Online

垃圾徵費丨曾拍片怒斥措施 肥媽今聯同謝展寰拍片解說:你唔係找我晦氣呀?丨Ray Online

垃圾徵費8月1號實施,藝人「肥媽」(Maria Cordero)前排拍片大鬧政府只係將問題推去市民身上,製造混亂。但宜家睇嚟「肥媽」同政府「和解」喎,聯同環境及生態局局長謝展寰拍片,幫手解說措施。

短片入面,「肥媽」似乎啱啱買完餸,撞到謝展寰。咁唔好彩撞正對方,「肥媽」直接問「你唔係嚟找我晦氣呀?」謝展寰就答「點會呀,你咁好人,我嚟搵你係傾吓偈,睇你有冇咩唔清楚」。謝展寰望一望「肥媽」嘅指定垃圾袋,話其實好多嘢可以回收,咁就可以慳返一筆啦。

謝展寰介紹綠在區區回收便利店

佢哋兩個一齊去到綠在區區回收便利店,當謝展寰介紹緊嗰陣,「肥媽」好心急打斷佢,話「咪住先,我只係想知回收乜嘢,點回收法,我有咩著數」。謝展寰就介紹回收完可以儲積分換禮物,當佢想示範撳禮物嗰陣,「肥媽」又出手阻止佢,話由佢嚟揀嘢飲,之後話包維他奶特別好飲,因為唔使錢呀。

「肥媽」仲提出個私人問題,話佢養6隻狗,每日有12篤屎,呢啲屬於垃圾啦啩?謝展寰話由於衞生問題真係屬於垃圾,不過可以買個細啲嘅袋裝狗屎。「肥媽」就話咁3毫子一個細袋,畀得起嘅,呼籲大家記得要學識回收,對地球、對香港好,仲對自己有著數呀!

Ad Block
垃圾徵費丨曾拍片怒斥措施 肥媽今聯同謝展寰拍片解說:你唔係找我晦氣呀?丨Ray Online 垃圾徵費丨曾拍片怒斥措施 肥媽今聯同謝展寰拍片解說:你唔係找我晦氣呀?丨Ray Online 垃圾徵費丨曾拍片怒斥措施 肥媽今聯同謝展寰拍片解說:你唔係找我晦氣呀?丨Ray Online 垃圾徵費丨曾拍片怒斥措施 肥媽今聯同謝展寰拍片解說:你唔係找我晦氣呀?丨Ray Online
垃圾徵費|違規垃圾及罰款(am730製圖) 垃圾徵費|違規垃圾及罰款(am730製圖) 垃圾徵費|違規垃圾及罰款(am730製圖) 垃圾徵費|違規垃圾及罰款(am730製圖) 垃圾徵費|違規垃圾及罰款(am730製圖)
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受