Ad Block Ad Block
本地
2023-01-12 15:53:14

好人好事|粉嶺女學生跌嘢落坑渠 小巴司機揭渠蓋執拾:冇嘢解決唔到

分享:
有網民在粉嶺站目擊專綫小巴司機揭起渠蓋,為女學生拾起掉落的物品。(網民Ori O So@FB群組「真‧上水粉嶺人大聯盟」)

有網民在粉嶺站目擊專綫小巴司機揭起渠蓋,為女學生拾起掉落的物品。(網民Ori O So@FB群組「真‧上水粉嶺人大聯盟」)

隨身物品跌落坑渠是常見的電視劇或電影橋段,但當不幸在大家身上發生又如何是好?有網民今日(12日)在粉嶺粉嶺車站路,發現一群女學生有東西不慎跌落行人路邊的坑渠,幸獲兩名好心的專綫小巴司機協助。兩名司機在成功拾回物品後,獲女學生們拍掌歡呼並大叫「好勁啊」,司機則回應指「冇嘢解決唔到嘅!」

在facebook群組「真‧上水粉嶺人大聯盟」,今日中午12時許有網民發帖,分享司機助人的好人好事,讚揚司機的態度可成為學生們的人生導師,形容「呢啲咪win win(雙贏),大家都開心」。

網民戲稱「一定唔睬男學生」

帖文發出3小時,已接獲近850個讚好和近160個「哈哈」等。不少網民都大讚司機,亦有人指該路綫的司機大多都好人,「個人覺得呢條線同埋由聯和墟去上水嗰兩條線啲司機幾好」、「呢條隊啲司機幾好架(㗎)」。

有網民就戲稱「如果係男學生嘅話一定唔會睬佢」、「如果執唔到,係咪同佢講『有啲嘢失去左(咗)就返唔到轉頭』、『一失足成千古恨』。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受