Ad Block Ad Block
本地
2024-03-15 15:47:14

打鼓嶺木材擊斃男工|生前常加班 曾抱怨公司要求超載 死者女友「當人條命唔係人咁睇!」

分享:
打鼓嶺木材擊斃男工|生前常加班 曾抱怨公司要求超載 死者女友「當人條命唔係人咁睇!」

打鼓嶺木材擊斃男工|生前常加班 曾抱怨公司要求超載,死者女友「當人條命唔係人咁睇!」(Google地圖截圖)

打鼓嶺文錦渡路一間木行昨日(14日)發生奪命工業意外。一名43歲姓梁的貨車男司機卸運木材時,被一批約150條、重1.7噸的木材擊斃。

今日(15日)早上9時許,死者父母、胞姊、胞弟及死者女友等親友,一行人到沙田富山公眾殮房認屍,眾人神情哀傷,逗留約1小時後離去,稍後會到殯儀館處理死者身後事。

經常加班至凌晨45

家屬表示,死者花名為「肥仔」,為家中排行第二,因上一份運送蔬菜的工作工資不理想,經朋友介紹才轉工至現在的運輸公司駕駛公司拖頭運貨。死者女友向傳媒表示,死者經常加班工作至凌晨45時,沒有足夠休息,翌日又要如常開工,又指老闆安排大量工作給他,而其他司機則坐在一旁,胞弟提到「「你識呀?咁你做多啲。」。

生前指公司曾要求超載

他更曾向女友表示,貨車有時會超載,超長,指「遲早一日會死,係睇下邊日」,抱怨公司「當人條命唔係人咁睇」,其胞姊憶起此話時不禁痛哭:「佢話會做到死,點知真係死咗……

本承諾女友「做埋3月就轉工」

親友均聽過死者曾超載、亦運送過超長、超高的貨物,其女友說:「佢有時話佢部車超貨、超載、超長,佢話遲早一日會死,係睇下邊日。」死者胞姊憶述時亦不禁痛哭:「佢話會做到死,點知真係死咗……」又斥責老闆「比豬頭骨佢啃」。女友曾勸男友工作小心,「如果做唔到就同老闆講」,男友也向她承諾「做埋3月就轉工」,惟現在卻是天人永隔。

Ad Block

經傳媒報導公司始相約家屬會面

昨日家人收到死者朋友來電始得悉噩耗,趕至現場了解時,卻發現木行與聘用死者的運輸公司推卸責任,胞弟當時怒斥,運輸公司東主向家屬表示不會到意外現場,「一個員工幫你打工,身亡咗,完全唔理!」相隔一日後,胞姊弟均指,經傳媒報導及勞工處發出「暫時停工通知書」後,運輸公司終向他們聯絡,相約今日下午商討賠償及恩恤金一事,惟仍未通知時間及地點等細節。胞姊表示感謝傳媒報導,她飲泣指,家屬願意站出來說是因為「唔想下個冇咗屋企人」。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受