Ad Block Ad Block
本地
2023-05-23 17:07:51

有片|阿叔落車疑忘記㩒鐘喪爆粗 網民大讚車長罵不還口脾氣好

分享:
巴士阿叔懷疑落車忘記㩒鐘,走到駕駛室大鬧車長。(網片截圖)

巴士阿叔懷疑落車忘記㩒鐘,走到駕駛室大鬧車長。(網片截圖)

「開車啦,我趕時間呀,你快X啲開車啦」……今日(23日)網上流傳一段影片,顯示一名中年男子懷疑搭巴士時忘記撳鐘落車,結果發脾氣大叫車長開門,車長一直沒有還,獲網民大讚他脾氣好。

愈說愈激動  作勢打車長

該影片長約1秒30秒,在Youtube車Cam特警頻道上載。片段可見一名戴口罩、身穿T恤牛仔褲的中年男子,懷疑搭巴士時忘記撳鐘落車,結果大發脾氣。他先在落車位置大叫車長開門,不得要領後,便走到駕駛室旁邊,用手連拍駕駛室門數次,期間愈說愈激動,不斷吆喝車長「開門啦」,又說「我要行好遠呀……我趕時間呀,點呀?開門呀」,更爆粗辱罵車長:「你咁X食懵了飯……你快X啲開門啦,開咗門行出去咪得囉!」

巴士阿叔懷疑落車忘記㩒鐘,走到駕駛室大鬧車長。(網片截圖) 巴士阿叔懷疑落車忘記㩒鐘,走到駕駛室大鬧車長。(網片截圖) 巴士阿叔懷疑落車忘記㩒鐘,走到駕駛室大鬧車長。(網片截圖) 巴士阿叔作勢要打車長。(網片截圖) 巴士阿叔作勢要打車長。(網片截圖) 巴士阿叔作勢要打車長。(網片截圖)

然而,面對巴士阿叔的不斷高聲吆喝,車長一直沒有還,當然巴士上有不少乘客目睹事件,惟影片中未見有人出聲阻止。最後中年男子疑伸手搶去車長的帽子,並作勢要打車長,大聲說:「我唔敢打你,我X你老母」。

網民:咁趕時間唔好搭巴士

影片惹來大批網民留言,不少人都大讚車長脾氣好:「呢位司機值得尊敬,日日對住D刁民,真心唔容易」、「講多無謂,多謝車長冷靜處理,支持車」、「依家司機唔易做」,亦有網民嘲笑中年男子太衝動,如果有禮貌一些,可以車長已經開門:「講聲唔該可能已經開咗俾你」、「你好禮貌D可能司機開咗比你啦」,有網民甚至爆粗:「自己唔啱仲大大聲鬧,咁趕時間下次咪唔好搭巴士囉!自己又唔記得撳鐘!關司機咩事呀!拉呢條X街啦!」

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受