Ad Block Ad Block
本地
2022-01-04 04:30:00
日報

狄龍鏡頭前教訓出爐視帝

分享:

譚俊彥奪得「最佳男主角」、「馬來西亞最喜愛TVB男主角」及「最佳衣著男藝人」成為三料視帝,他完騷後接受訪問,由於直播的關係,網民有幸見證狄龍如何教仔。

譚俊彥下台時仍難掩激動心情,並藉機多謝在台上漏說的經理人及台前幕後,之後狄龍走到譚俊彥身旁插咀說︰「我知道我個仔因為我做呢行,唔想衰俾我睇,呢樣我都贊成!我最鍾意用理性多過感情角度去睇件事,我想話你知,你要感激過去、努力當下、放眼未來……今日你好幸運,但同你一齊競爭嘅人嘅技巧,唔一定輸過你,只不過輸咗個運氣俾你。」譚俊彥在旁點頭說︰「當然!當然!」狄龍續說︰「我唔想睇到你難過,唔想睇到你失敗後嘅失落,我認為人生應該仲有一樣嘢,你要了解點解失敗、失落。」譚俊彥即說︰「所以我唔敢叫你嚟!」

狄龍鏡頭前教訓出爐視帝

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受