Ad Block Ad Block
本地
2022-12-29 11:12:45

疫情|田北辰轟盧寵茂說辭反覆 「以後講嘢仲有人信佢?」

分享:

田北辰轟盧寵茂說辭反覆。(資料圖片)

政府今(29日)起放寬絕大部份社交距離措施,包括取消疫苗通行證等。立法會議員田北辰在電台節目表示,各項放寬中,唯一極力反對取消疫苗通行證一項,因為農曆新年將近,現時疫情高企,最新逾5,000人住院,長者三針接種率亦只有約79%,擔心醫療系統超負荷。

田北辰:以後講嘢仲有人信佢?

田北辰又炮轟,「以前盧寵茂口口聲聲話,一定要打齊針先除口罩,減少中招入院對醫療系統負擔。今日又放寬,呢個政府有冇搞錯,以後講嘢仲有人信佢?」他認為,在這時後取消是絕對站不住腳,強調「最反對最反對呢啲時候取消」。

至於通關方面,田北辰稱期望初期可有10萬配額,但預料現時初期只有3萬配額左右,如果1月8日開始通關,料至農曆新年可有30至40萬人北上,故亦能接受。他又稱,通關後兩地檢測要求應要雙向,即港人返內地要有核酸陰性證明,內地人到港亦應有同樣要求。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受