Ad Block Ad Block
本地
2022-08-01 13:07:03

網上熱話|「5無」公屋中佬擁百萬積蓄準備半退休 豪言:啲錢無謂益女人

分享:
網上熱話|「5無」公屋中佬擁百萬積蓄準備半退休 豪言:啲錢無謂益女人

「5無」公屋中佬擁百萬積蓄準備半退休。(資料圖片)

到底怎樣才算是人生勝利組?不同人有不同定義。一名年逾40旬的單身中佬,近日早前在網上分享「另類人生三觀」,其認為過著無老婆、無仔女、無車、無樓、無學位的「5無人生」,單靠繳交1.5倍租的公屋,及儲蓄逾百萬元積蓄生活,不但不需要營營役役為供樓,又不用做老婆奴被女人「管住哂」,更能活出精彩人生。

唯一願望不要有大病痛

他透露,現時任職的公司正「吊緊鹽水」,故計劃在公司倒閉後,便在其公屋附近物色時薪50元的屋邨保安,不但可節省上班交通時間,又有少許收入不至於「食老本」。幸運的話,更有機會靠積蓄投資的股票圖利,或定期收息,長遠應該不愁生活。

其又認為,如果人生有70歲, 首20年是讀書,之後25年是工作, 最後的25年便應該忠於自己,不用為仔女辛苦大半生之後,要還兒女債、 做樓奴、 工作奴、 物質奴等。他認為,即使賺得再多,死後也帶不走,唯一願望是「唔好有大病痛,唔好太長命,咁我之後嘅人生就會好舒服」。

豪言:無謂益啲女人

該名中佬人生觀一洗傳統人生勝利組的定義,引起網民熱烈討論。有同樣40歲的網民表示,「我多你兩樣有樓有學位,生活唔見得俾你開心」;不少網民亦認為「錢夠使就好,當一家人為小小錢而爭執,係好醜陋」、「做人知足就好,不需同人比較,亦唔好諗住靠人」。

Ad Block

有網民反問「何解唔需要女朋友?」、「唔使解決性需要?」,事主理直氣壯地表示「搵個人管自己?傻的嗎?仲未受夠港女氣?」、「為解決性需要,就要女友、老婆或者雞?我嘅格言係:無對手不如搵對手,無謂益啲女人,而且家有3隻貓,佢哋唔歡迎任何人去我屋企」。同時,他又強調自己「真係無追過女,從來只有俾人追」。

公屋中佬「5無人生觀」言論

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受