Ad Block Ad Block
本地
2023-02-13 18:08:13

網上熱話|不滿餐廳設限時規條 中女發火大罵踩Waiter:抵你一世攞最低工資(有片)

分享:
不滿餐廳設限時規條,中女發火大罵踩Waiter,「抵你一世攞最低工資」。(峇里堂影片)

不滿餐廳設限時規條,中女發火大罵踩Waiter,「抵你一世攞最低工資」。(峇里堂影片)

不少餐廳繁忙時段,都會設立用餐時間規條,但近日一家餐廳卻有顧客因不滿而發火大罵「踩Waiter」,更疑歧視餐飲從業員說「抵你哋淨係做waiter,一世淨係可以做waiter。抵你哋一世都淨係攞到最低工資」。

東南亞菜印尼餐廳「峇里堂」,於周五(10日)以「欺凌和橫蠻霸道的本質是歧視,請停止歧視餐飲從業員」為題於社交平台專頁發文,指當日開舖不久後便有一名中年女子內進表示共5人用餐,惟臨近午市繁忙時間,職員向其解釋餐廳有用餐時間限制,及後女子即感不滿,揚言要在網上「寫臭餐廳」,店主更形容該女子「用粗暴嘅語調去謾罵我哋嘅同事」。

中女不滿限時發火大罵

全長23秒的影片中,該中年女士不停表示餐廳尚餘多個空位,又指出餐廳職員態度惡劣,若非家中兩位年屆80餘歲的老人家想入內進餐,根本不會光顧;店主亦表示,餐廳職員已被中年女子不斷漫罵,認為別人當其是「乞衣」,又表示不需施捨。

隨後該名中年女士「越罵越好火」,甚至一度歧視餐飲從業員,更稱「抵你哋淨係做waiter,一世淨係可以做waiter 。抵你哋一世都淨係攞到最低工資」。

Ad Block

由於言論帶有歧視全港餐飲業者之嫌,負責人決定公開部分片段,「最主要係想為服務業同仁爭返啖氣」,並表示「做侍應冇問題囉,冇侍應妳同妳80歲父母出街食咩呀?食風呀?」

Ad Block

網民:做waiter正正常常,最緊要唔駛畀天收

影片被店主放到網上後,引起一眾網民嘩然,不少人怒斥中年女子的行為,「呢啲X客敢講唔敢認,又要浪費時間響度調和詭辯」、「waiter有咩唔好,正正常常打工,最緊要唔駛畀天收」、「佢應該要去心理治療」、「呢位阿姑要小心講嘢啦!全世界冇晒侍應,你就真係冇服務態度俾你啦!」、「祝佢成世無waiter serve佢」、「現今有一部份消費者意識出現問題」、「今時今日最低工資請鬼到人咩」、「垃圾,真系有錢就唔洗去平民貴貴小小餐廳食嘢啦」、「封殺佢啦,以後唔做佢生意啦!」。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受