Ad Block Ad Block
本地
2023-05-31 13:14:30

網上熱話|將軍澳出現「做功課黨」 街坊大爆:佢份功課做咗好多年

分享:

有網民指將軍澳近日出現「做功課黨」。(Facebook群組「將軍澳主場」圖片)

將軍澳出現「做功課黨」?將軍澳有女街坊日前在Facebook群組「將軍澳主場」發文表示,她行經厚德商場時,有兩名女子走近,並問:「我哋有聖經功課?可否幫忙?」。女街坊拒絕後,對方仍「不停跟蹤」,她有感兩女阻其上班,終向兩女表示:「唔好騷擾坑口居民」,終成功嚇走兩女。

網民:佢份功課做咗好多年

據圖片所見,該兩名女子均戴上口罩,均穿白色上衣,其中一人穿及膝裙,另一人則穿長褲。事件引來網民熱議,不少網民稱曾遇過圖中女子,相信是在傳教,「呢兩個女人好多年前已經搵人做功課」、「我都曾經遇過,佢份功課做咗好多年」、「你唔理佢,佢會係咁跟住你」、「你好心理佢,佢仲會打蛇隨棍上,問你攞電話。」

另有不少網民認為兩名女子行為擾人,「聖經功課點解要通街做?」、「傳教點解係咁要跟住人?」、「係咪邪教嚟架?可以通街阻人架咩?」亦有街坊認為對方可能是熱心傳教,未必有惡意,如覺得煩擾大可以不必理會,不需惡言相向,同時亦提醒街坊不要透露個人資料即可。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受