Ad Block Ad Block
本地
2022-10-18 11:57:56

網上熱話|港女交友App遇極品「照騙男」 超自信:唔信你冇喺夢入面想起我

分享:

港女交友App遇極品「照騙男」。(IG圖片)

上交友App最怕遇到「照騙」。最近有一名港女在IG上投稿,指自己有一天突然心血來潮想去沙灘,但周遭朋友卻沒空,於是膽粗粗向一名素未謀面的交友App網友提出邀約,對方亦欣然答應。

她指,當時抵達銅鑼灣地鐵站時,因為找不到對方,一度懷疑對方爽約放飛機,於是打電話問他在哪裡,卻驚覺原來當時人一直站在自己身邊。因對方外貌與交友App中完全不符,令她呆立當場,定神過後才拿出手機詢問「乜呢個係你嚟㗎咩?」豈料對方竟理直氣壯回答:「係呀,行啦我哋。」

照騙男:我就唔信你冇喺夢入面想起我

港女直言,沙灘肯定不會跟對方一起去,但一場來到不如二人快快手「食個麥當勞算數」。當中「照騙男」主動提出請她吃一個20元的特價餐,港女稱他的態度就如請了她食「四季Buffet咁」,更謂「把L火,真係想請埋佢食」。途中,港女要求對方幫忙到櫃檯拿麥樂雞醬,惟「照騙男」直接拒絕,更回應指:「男人唔應該乜嘢都幫女人做晒,咁樣d女人唔會鐘(鍾)意佢」。

由於事件太經典,於是港女提出合照紀念,「照騙男」也欣然答應。港女指,過了一段時間後,再在交友App上重遇他,並問他為何仍在用同一張假相。對方竟給出「我就唔信你冇喺夢入面想起我」的回應,令港女直言「咁就梗係有啦,呢單嘢簡直就係人生中嘅惡夢,我一世都會記得㗎」。最後更貼出了「照騙男」在App中使用的假相,以及在麥當勞所拍下的真相作對比。

Ad Block

「照騙男」超自信對話,笑翻一眾網民。不少網民大讚女事主心地好,明知對方欺騙自己,都與對方吃麥當勞;亦有網民笑指,只得張國榮可以有資格講出「我就唔信你無喺夢入邊想起我」的台詞。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受