Ad Block Ad Block
本地
2024-02-14 16:11:51

網上熱話|港鐵港女疑被指責不讓座拍片反擊 大媽阻止嗆「打妳個胸!」

分享:

(fb「香港突發事故報料區」圖片)

乘搭公共交通工具常發生讓座問題。農曆新年期間,港鐵車廂內有大媽一家人與港女一家人疑因爭位問題發生爭執。

今日(14日)有網民於網上發布兩段影片,並留言表示「點解依家啲人咁惡?講還講,要郁手打人?你話人講粗口?你滿口都粗口侮辱人啦?郁手打人仲要話報警?惡就大哂?」又指晚上從大陸回港已經十分疲累,小朋友見有位便立即上前坐,豈料一名大叔指責「無家教」,又稱「依家啲細路剩係識霸位,讓都唔讓下人……都唔知點教細路仔」。

拍片女子稱被打

從影片中可見,港鐵車廂內大媽與一名正在拍片的女子爭執,大媽突然伸手打向拍片女子叫嚷「唔好拍片啊!話畀妳聽啊!」,鏡頭被打到晃動,女子表示「我拍到妳打我」,大媽旁邊女子即說「妳有無講過粗口先啊?唔該你」,其間一名疑似大媽丈夫的大叔則指「報警」,又叫拍片女子收聲,「妳收聲!妳鍾意拍片就拍片,邊個郁手先?」拍片女子重申是大媽先動手,大叔道「妳講咩粗口啊?」,其間有男乘客指「粗口好閒啫,唔好嘈啦」,大叔即反問「你侮辱人就好閒?」男乘客否認侮辱,「無侮辱你,邊有侮辱你啫?」

大媽不斷怒斥「我打妳個胸啊」

雙方繼續指摘對方,你一言我一語,大媽再爆氣怒斥「我打妳個胸啊!係咪!」拍片女子重複「妳打人啊!」大媽亦重複「我打妳個胸啊?」有乘客聞言不滿表示,「打咩胸啫,郁手就唔啱㗎啦!」大媽未有理會,向拍片女子表示「妳唔係亂咁拍片我唔郁手?」,拍片女子則強調拍片是「我保障我自己咋」,惟大媽也稱其行為也是保障自己,「我保障我自己咋,我揈開個電話」。另一段影片則看到,大媽怒氣仍未平息,再爆粗譏諷拍片女子,「妳無X嘅,妳得個X喺度!」影片至此結束。

網民議論紛紛

網民看過影片議論紛紛,有人批評大媽行為離譜,「好攰唔企得就坐的士啦,實有位」、「又係爭櫈坐」、「郁手就唔啱啦」。但也有網民指影片未見雙方爭議前因,難定對錯,「冇上文下理一律拉返晒差館傾計係最好喇」。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受