Ad Block Ad Block
本地
2023-03-27 12:51:56

網上熱話|疑似旅行團淺水灣公廁外「立食」杯麵 網民:體驗地道風味?

分享:
有疑似旅行團被拍攝到在淺水灣公廁外「立食」杯麵。(網上圖片)

有疑似旅行團被拍攝到在淺水灣公廁外「立食」杯麵。(網上圖片)

繼早前網民拍攝到有旅行團團友在土瓜灣街頭開餐吃兩餸飯後,再有人拍攝到一群疑似遊客在淺水灣公廁外「立食」杯麵奇景,惹來網民熱議。

有網民在社交平台發文,並上載兩張照片,帖文說:「兩餸飯團餐都無得食,一人一個杯麵企係淺水灣公廁條街到食就夠哂飽肚,咁玩法香港D(啲)茶餐廳會唔會執好多㗎?……(旅行團)現在進化到自備乾糧咁勁」,亦有網上討論區以「淺水灣深度遊」形容有關情況。雖然未知相中人士是否遊客,但照片已惹來網民關注和討論。

有網民質疑樓主「估估下」

有網民笑言:「呢班人肯定冇消費,所以冇團餐食」、「係咪體驗地道風味?」、「邊到有熱水?自備?」、「呢啲叫卧薪嚐膽」、「冇錢就唔好去旅行,去旅行去到好似走難咁為乜呢」;有網民質疑是否「說好香港故事」,亦有人想起一套電影,笑言:「住就一定係麗晶大賓館啦」;然而亦有網民提醒樓主「(旅行團)是不是真?樓主好似估估下,有冇問一問?咁快下判斷?」。

有疑似旅行團被拍攝到在淺水灣公廁外「立食」杯麵。(網上圖片)
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受