Ad Block Ad Block
本地
2023-02-07 18:20:00

網上熱話|街市魚檔驚現烏龜當水魚賣?網民笑稱:講緊買嗰個 (有圖)

分享:
街市魚檔驚現烏龜當水魚賣?網民笑稱:講緊買嗰個係水魚。(網上圖片)

街市魚檔驚現烏龜當水魚賣?網民笑稱:講緊買嗰個係水魚。(網上圖片)

香港人愛吃新鮮魚,故會選擇到街市魚檔購買。近日有市民到魚檔選購魚鮮時,卻發現有魚檔售賣的水魚疑似是鳥龜,及後將圖片於網上社交平台發布,惹起一眾網民討論。

是烏龜還是水魚?

樓主在Facebook群組上「香港街市魚類海鮮研究社」發文詢問網民,指自己日前到荃灣楊屋道,看見一種奇怪水魚,「請問各路英雄,乜水魚係咁?呢幾隻唔喺烏龜咩?會唔會欺騙得太離譜」,附帖亦附上一水魚的圖片,圖中標上水魚的價格。依圖所見,該「水魚」與鳥龜亦有幾分相似;樓主又同時發布一張該魚檔售賣的松葉蟹圖片,又形容「死到膠曬的日本松葉蟹」。

Ad Block
街市魚檔驚現烏龜當水魚賣?網民笑稱:講緊買嗰個係水魚。(網上圖片) 街市魚檔驚現烏龜當水魚賣?網民笑稱:講緊買嗰個係水魚。(網上圖片) 樓主又同時發布一張該魚檔售賣的松葉蟹圖片,形容為「死到膠曬的日本松葉蟹」。(網上圖片)

網民:係話你係水魚呀

圖片引來不少網民作熱烈討論,多位網民笑稱「買嗰個係水魚」;亦有人認為應該是巴西龜而並非水魚,「買果個咪水魚」、「假水魚揾真水魚」、「烏龜似賣比人放生,可能水魚易寫啲,烏龜唔識寫」、「似巴西龜,荃灣公園撓(撈)上來?」、「指龜為魚」、「好明顯係巴西紅耳龜」、「巴西水魚」、「異變巴西龜」。

有其他人則評論日本松葉蟹,質疑是否能食用,「食唔食得架?」、「買就水魚啦,紅楚蟹?」、「蟹都要熟成」、「買果個就真係水魚,仲要成二百蚊斤,死未!」、「建議報海關」、「松葉蟹最平個隻黎既」、「千祈唔好賣,死左啲蟹肉會臭」。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受