Ad Block Ad Block
本地
2023-05-12 18:13:00

網上熱話|酒樓飲茶限1個鐘交檯 港女食唔切被趕勁嬲

分享:

網上熱話|九龍城酒樓飲茶限時1個鐘,港女食唔切被趕後怒轟「唔會再去」。(FB 香港茶餐廳及美食關注組)

大部分人去飲茶只為慢慢嘆,但近期九龍城一間酒樓擬因想提升翻枱率,設置「限時飲茶制」,需在限時1小時內享用完畢。有港女一行人前往用膳後,因吃不完最終被趕,頓時怒氣衝天,表示「唔會再去!」

港女:1個鐘真係誇張

港女於Facebook「香港茶餐廳及美食關注組」發文,指自己與朋友一行3人,早前到九龍城廣場一間酒樓享用點心,剛不久才發現酒樓設限時,「飲茶要計時都算,1個鐘真係誇張囉,食麥當勞1個鐘差唔多」。

她又指飲茶過程需時,限時1個鐘太勉強,「又唔係假期,仲有好多檯就叫我地(哋)走,啲嘢剛剛嚟都未齊,我地(哋)只係剛開始食,如果假期好多人排隊我地(哋)一定唔會咁怒氣,出面都無人排隊,隔離好多人時間都長過我地(哋)佢地(哋)又唔趕」。

4位以下需一小時交檯

文中又附有兩張照片,其中一張照片中所見,寫上4位以下,請於一小時交檯;另一照片則見港女的桌上放滿點心,附近亦有數名茶客及空桌。她坦言:「見到我哋3個女仔唔止語氣差,態度都差,唔會再去」。

網民:做法太趕客

有網民表示,酒樓做法太趕客,故不會前往用膳,「趕客啫!我哋唔做佢食客」、「上次成家去到門口,一見到個計時紙牌即刻掉頭」、「嘆茶變逼茶,真係官人你要」、「飲茶要限時真係聽都未過, 點心專門店都唔限時啦, 要快食我去茶記好過」、「飲茶本身係一個嘆茶文化,西關發源地現在係每檯都有沖水煲水器具,慢慢飲慢慢食,相反香港已經係又逼又貴又唔好食都算,竟然係限時?」。

亦有網民認為,酒樓門前已貼出告示,若不滿意可不進,「百貨應百客,咸魚青菜,各有各舔,錢在人口袋」、「無人逼你入去」、「寫到咁,照入去,姐住你明白係60分鐘!咁有咩問題?」、「人哋講明一個鐘,冇呃你喎」、「佢門口有牌都有講明,願者上釣」。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受