Ad Block Ad Block
本地
2022-09-02 11:24:11

網上熱話|金鐘兩餸飯一盒75元 網民:有乜餸嗌咁矜貴?(多圖)

分享:
網上熱話|金鐘兩餸飯一盒75元 網民:有乜餸嗌咁矜貴?

金鐘兩餸飯一盒75元。(Facebook「香港兩餸飯關注組」圖片)

兩餸飯不但平價,而且選擇又多,是不少「打工仔」的糧尾救星。但日前有網民在社交平台Facebook「香港兩餸飯關注組」發文指,發現金鐘太古廣場開了一間兩餸飯餐廳,不過每盒開價75元(兩餸)至95元(四餸),有網民笑言簡直是將兩餸飯變成「一種生活態度」。

網民:有乜餸嗌咁矜貴?

據貼文所見,相關兩餸飯(Lunch Box with 2 Toppings)提供菜式,包括蟹柳絲蒸水蛋、蟲草花蒸雞、紅酒牛腩、鹹蛋蒸肉餅、清炒西蘭花、川味豆腐、日式金菇肥牛等,每周菜單均會更新。

有不少網民表示,75元一盒兩餸飯非常貴,形容是「貴族兩餸飯」、「商務兩餸飯嚟架喎」;有人直言「好高吸,吸錢個吸」,反問「到底有乜餸嗌咁矜貴?」、「呢個價錢不如返上中環食」。亦有網民持反面意見,認為「咁都係一個快靚正嘅選擇」、「金鐘租貴,食快餐店不如我揀佢」。

75元兩餸飯餸菜(多圖)

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受