Ad Block Ad Block
本地
2022-11-07 12:13:24

網上熱話︱順利邨街市1蚊10條沙甸魚 網民:膠袋錢都蝕埋

分享:

現今社會1蚊可以買到乜?有網民日前於facebook群組「香港街市魚類海鮮研究社」,以「沒有最平只有更平」為題,指見到順利邨街市有魚檔以1元售賣約10條的沙甸魚,她又見老闆親自開箱,全部都十分新鮮,起初還以為自己看錯。事件曝光後,有網民質疑魚的質素,她則留言回應指「唔好諗得甘複雜」,估計是「平價魚賣唔晒掉咗佢好可惜,老闆益街坊」。

李彩華:來貨太多蝕本價出銷

香港海鮮業聯合總會主席李彩華透露,沙甸魚本身雖屬平價魚,一般一斤大約是10多元的售價。其估計,疫情下本地漁民魚獲滯留,檔主有機會因來貨太多,才會以蝕本價出銷。他又指,從網上相片觀察,該批魚亦相當新鮮,相信沒有甚麼問題。

事件曝光後,隨即引起熱議,不少人均紛指「難以置信」,有人亦笑指「膠袋錢都蝕埋」、「啲煤氣仲貴過啲魚」。不過,有該區街坊表示對於「新鮮魚仔1蚊份」早有耳聞,大讚老闆慷慨,指「啲婆婆買得好開心,有啲仲送人添!老闆好好人只收一蚊」。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受