Ad Block Ad Block
本地
2024-03-21 17:56:00

羅淑佩回應欣賞陳卓賢 訪問內大推Ian《地球上的最後一朵花》|Ray Online

分享:
羅淑佩回應欣賞陳卓賢 訪問內大推Ian《地球上的最後一朵花》|Ray Online

羅淑佩回應欣賞陳卓賢 訪問內大推Ian《地球上的最後一朵花》|Ray Online

現任房屋局常任秘書長羅淑佩,除咗喺打擊公屋濫用方面出名之外,佢廣為人知嘅「Hellosss」(男團MIRROR成員陳卓賢Ian粉絲)身份都一樣好出名,最近佢接受訪問時,就自爆後生時嘅偶像之餘,更親自開腔講點解特別欣賞Ian,仲大推Ian首《地球上的最後一朵花》,寄語時下年輕人要有信念。

羅淑佩接受香港恒生大學傳播學院《恒傳感言》訪問時話,自己平時做嘢好忙,所以一定有壓力,因此佢間唔時就會煮下飯,同埋睇演唱會減壓。

羅淑佩多次在公眾場合被發現追星:

羅淑佩多次被拍得在公餘時間追星。 羅淑佩多次被拍得在公餘時間追星。 羅淑佩多次被拍得在公餘時間追星。 羅淑佩多次被拍得在公餘時間追星。

羅淑佩自爆曾經鍾意「校長」譚詠麟

羅淑佩對於自己公餘時間追星成為網民熱話,佢就回應「好難理解」,「點解說出來好像發現新大陸咁,好像咁奇怪」。

佢又話,追星呢樣嘢成日都有種負面感覺,有人甚至唔敢同人講,不過佢自己就唔介意,「我媽咪嗰一輩鍾意陳寶珠、蕭芳芳、任劍輝、白雪仙,係人都知嗰喎」。佢又自爆,自己後生時鍾意殿堂級歌手譚詠麟,仲收藏「校長」所有唱片!

羅淑佩:鍾意Ian注重駕駛安全!

羅淑佩又形容,鍾意一個歌手自然係因為佢有獨特之處,就好似Ian注重駕駛安全,「年輕偶像或者年輕明星應該除咗歌唱得好,或者聲色藝之外,仲要將一啲正面訊息俾社會,作為一個榜樣。」

陳瑞輝Frankie自言與陳卓賢Ian份屬老友,希望學習對方的行動力。 有議員建議MIRROR成員陳卓賢(Ian)擔任禁毒大使。(資料圖片/林俊源攝) 屬雞代表藝人:陳卓賢Ian 1993年 Ian(陳卓賢)率先揭開情人節序幕,為LIBRE 香水等情人節禮遇,拍攝全新一輯宣傳照。 Ian(陳卓賢)率先揭開情人節序幕,為LIBRE 香水等情人節禮遇,拍攝全新一輯宣傳照。 Ian(陳卓賢)率先揭開情人節序幕,為LIBRE 香水等情人節禮遇,拍攝全新一輯宣傳照。 Ian獲封「跳舞擔當陳卓賢」。

羅淑佩推介陳卓賢《地球上的最後一朵花》

她又推介陳卓賢首舊歌《地球上的最後一朵花》,「我明白有啲年輕朋友,有時覺得無咩人了解佢哋,好似喺一個虛擬孤獨地方;但唔緊要嘅,你有個信念一樣可以生根生長,一樣可以將花粉傳開去。」

羅淑佩寄語年輕人唔好「減薪躺平」

訪問就唔單止講追星,都有提到公屋政策,羅淑佩都強調,公屋旨在幫市民提供一個流轉及上游機會 ,鼓勵有能力嘅人置業,佢都寄語年輕人,千祈唔好為排公屋而選擇「減薪躺平」,「我哋都希望大家可以努力工作,賺多啲錢,可以爬上去,做業主都係人生一種成就!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受