Ad Block Ad Block
本地
2021-12-10 09:00:00

聖誕2021|聖誕開P客人賴死唔走點算好? 教你10招mean爆曲線趕客

分享:
擦牙可以趕客,據說萬試萬靈。(互聯網)

擦牙可以趕客,據說萬試萬靈。(互聯網)

可以賴屋企隻狗狗。(資料圖片)

可以賴屋企隻狗狗。(資料圖片)

聖誕在屋企開派對,賓客玩到深夜唔願走,有些招數可以曲線趕客。(資料圖片)

聖誕在屋企開派對,賓客玩到深夜唔願走,有些招數可以曲線趕客。(資料圖片)

聖誕期間在屋企開party,眾賓客飲酒狂歡至深夜仍賴死唔走,主人家又不好意思開口叫人離開,點算好?英國知名傳媒人Harry Wallop醒讀者一些既曲線又mean爆的「趕客橋」,可作參考。

⚫特登擦牙——在賓客面前擦牙,漫不經意說:「唔好意思,我準備瞓覺了。」Harry Wallop說,這方法萬試萬靈

⚫邀請訊息中寫明聚會時間,例如「6pm至9pm」,又或開玩笑地事先警告:「不想玩得太夜,呢排已經好攰!」

⚫入廚房洗碗碟,語帶相關地說:「碗碟唔想留隔夜,尤其是,幾個鐘頭後,我又要起床了。」

⚫收埋酒類飲品,開始給賓客無酒精飲品或茶

⚫如果空調和照明裝置有時間掣,可以預先校好時間,令客廳自動熄燈、熄空調,再詐傻扮懵:「哎吔,佢自己熄燈,是時候上床瞓覺了,唔好意思。」

⚫幫客人call車

⚫賴屋企隻狗——夾硬話自己隻狗如果深夜仍聽到嘈吵聲,就會變得好曳,可能會咬客人的鞋,「所以你們都係離開好了」,又或賴鄰居,話鄰居可能會投訴

⚫執枱,去倒垃圾

⚫入廚房整定翌日的早餐

⚫乾脆入自己睡房瞓覺,說:「唔好意思,我已經擘唔大眼」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受