Ad Block Ad Block
本地
2022-01-04 22:36:00

逃獄兄弟2|袁富華客串《逃獄兄弟2》 與譚耀文張建聲化身賭徒

分享:

由麥浩邦執導、譚耀文、張繼聰、栢天男、張建聲主演以香港監獄為題材的電影《逃獄兄弟》於去年初上映時反應理想,投資方火速揼本7位數字重新搭建監獄、開拍續集《逃獄兄弟2》。續集加入吳卓羲(Ron),並邀得好戲之人袁富華(Ben)客串爛賭醫師一角。

Ben哥與譚哥、Ron、阿聲及Adam於醫療室內齊齊化身賽馬賭徒,不停叫囂又做出騎馬、跳躍等動作大放笑彈。譚哥回憶當日拍攝,笑說:「Ben玩到好癲,我哋都玩得好開心,輪住爆肚笑,大家拍到唔捨得收工!」栢天男則透露過程中大家要一齊做賽馬動作,說:「我們要不斷諗唔同方法令Ben哥飲到啲藥,但每一場馬都輸了,我們就不停想推起佢飲,佢又唔飲,拍得好好笑!

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受