Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-22 17:17:23

戴祖儀29歲生日飯局「人影都冇」 一度以為自己慶祝緊愚人節

分享:
戴祖儀29歲生日飯局「人影都冇」。

戴祖儀29歲生日飯局「人影都冇」。

藝人戴祖儀今天(22日)迎來29歲生日,昨日(21日),她獲一眾好友為她大搞生日派對提前慶生,不過現場只得壽星女自己一人在自拍,十分孤單。相中見現場佈置上生日汽球,但就只得壽星女一個人在自拍,原來友人集體遲到接近一個鐘,戴祖儀笑言以為愚人節,她無奈寫道:「我啲朋友話提早幫我慶祝生日,約六點食飯~然後現在6:47分,我差啲以為自己係慶祝緊愚人節,真係好大嘅驚喜呀,Ilove myfriends~」網民笑指:「你確定冇記錯日子?」、「後面啲佈置係咪你自己整」。

戴祖儀今晨再分享開心慶生的照片,見她與一大班好朋開枱打麻雀,又捧着一束鮮花及一個寫上「happy birthday雀后」的蛋糕,興奮表示︰「322開心!生日最開心就係有一班知己開足2枱。Happy birthday to Meeeee!希望祖儀可以繼續每一日都快快樂樂,大家要繼續愛惜祖儀。」

戴祖儀笑言一度以為自己慶祝愚人節。 戴祖儀被封「雀后」。 戴祖儀與好友開枱打麻雀。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受