Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-13 22:15:49

趙希洛拍廣告狂吸金 性感DEEP V 裙上陣大曬長腿弗到漏

分享:
趙希洛拍廣告狂吸金 性感DEEP V 裙上陣大曬長腿弗到漏

趙希洛拍廣告搵真銀。

趙希洛(Candice)最近應醫美中心邀請拍攝廣告片,港姐出身的她多年來保養得宜,今次拍攝廣告,更著上性感白色DEEP V露腰長裙,如同化身「逆齡雅典」女神。雖然要性感上陣拍攝,但Candice就透露今次拍攝前完全唔洗戒口減肥,單係靠做療程,就令身型線條緊緻,怪不得她說:「今次成個拍攝過程真係相當幸福。」 

拍攝當日,Candice化身雅典女神面對鏡頭擺出自信表情及甫士,第一次接拍醫美中心廣告,她坦言非常開心、興奮。因為好難得可以拍攝到一個優質的醫美品牌廣告,成個團隊很專業,令她非常驚喜同滿意,因此才會接拍,而今次對佢來說也是一個新嘗試。 

不少藝人拍廣告前都要地獄式減肥,但Candice表示今次例外:「我本身都諗使唔使食得節制啲呢?到時個body shape好睇啲,但中心果邊話唔使特別節食,只係做機就得,真係非常幸福。」Candice指本身都鍾意食嘢,平時都唔鍾意戒口,所以今次廣告係拍得十分開心。至於酬勞方面,她就話:「大家都好有誠意先會合作,肯定係雙方都滿意嘅。」

趙希洛白色性感DEEP V裙上陣,大曬長腿。 趙希洛身材弗爆。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受