Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-25 10:36:48

COLLAR演唱會2024|Candy阿Gao變喊包 芯駖感激花姐阿Wing揀入隊

分享:

COLLAR尾場個唱,多位成員感觸落淚。(林靄怡攝)

COLLAR一連三場《COLLAR Crush Live 2024》今晚在九展舉行,來到尾場talk的環節,Ivy So(蘇雅琳)及邱彥筒(Marf)先後多謝家人及粉絲。王家晴(Candy)多謝家人時哭成淚人,同時亦多謝fans的支持,令她無懼可以唱歌給大家聽。

 

Candy提起嫲嫲時,激動落淚。

Candy哭成淚人

Candy說︰「我今日有好多屋企人嚟咗,有我媽咪、有好多『爹哋』……」由於她心情激動,原意是想說「有好多friend返嚟」,之後她哽咽說︰「仲有由細湊到我大嘅嫲嫲,因為由我參加《全民造星》出道嘅時候,佢就等我開演唱會呢一日好耐,仲有公公婆婆咁早瞓都嚟睇我表演,好多謝我屋企人,多謝fans,係你哋令我有勇氣去唱歌比大家聽。」在旁的芯駖、Winka(陳泳伽)多謝公公婆婆種的蔬菜。

Winka表示今日不會講經,自言是個直白的人,常做錯很多事,但很多謝大家的陪伴,聽她的歌,令她知道有人會聽她唱歌,多謝大家入場支持,「因為呢個演唱會都講咗兩年,真係唔容易,大家一直都對我哋咁熱情,無心灰意冷都係好難嘅事,多謝你哋!」

COLLAR多位成員眼濕濕。

芯駖多謝魯生選自己

芯駖表示媽媽直至推出劇集才知她入行,很想多謝家人支持,幫她拎中藥、煮早餐,接收她所有情緖。她又稱每一個燈牌都給予COLLAR很大力量。她又提到見到謝安琪,令她回想比賽當時的心情,沒想到自此沒得瞓。她稱過了這兩年,發現自己很愛表演,每一刻跟大家表演跳舞唱歌都很享受,也明白到為何金生、魯生、花姐及Wing等選她入COLLAR,因為她的加入,令大家都知任何年紀都可以做自己,也可以有自信,也有選擇,會好好做好自己,努力做好,陪大家一齊。她又稱俗語說「三個女人一個墟」,但很開心七位成員都無分你我,從沒有是非。

Day致詞比較簡短,她多謝所有fans,並稱九展的場不是太大,所以坐到最後的燈牌都看得很清楚,多謝大家一直陪伴及到場欣賞演唱會。

芯駖開心COLLAR成員之間沒有不和。

Gao︰大家都唔係好示弱嘅女仔

Gao一開口已哽咽,她說︰「幾意想不到……無諗過我哋會開演唱會,有好多人一直喺COLLAR身邊,我唔知點樣去多謝大家好,我唔係一個將啲情緒擺上面嘅人,大家都唔係好示弱嘅女仔,我哋唔會喺IG話俾大家聽我哋好辛苦,或者唔會話俾大家聽我哋有任何傷患,但係大家就係咁樣捱過去,甚至我哋都唔會bother大家。王家晴有整親,芯駖有整親,但係你見到佢哋仲係堅持嘅時候,你都會覺得自己唔可以停。我哋唔係好柔弱嘅女仔,希望大家既然大家有緣份喺呢個地方,呢個舞台相聚,希望大家鍾意COLLAR嘅表演,亦多謝晒每位一直支持COLLAR嘅你哋。」在旁的Ivy So就強忍住淚水,之後全員合唱《Chosen Family》為演唱會作結。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受