Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-25 11:02:24

COLLAR演唱會2024|Gao受訪再度落淚 有邀請So Ching睇騷 芯駖爆阿媽唔知自己入行

分享:
COLLAR演唱會2024|Gao受訪再度落淚評表現80分 有邀請So Ching睇騷

Gao受訪再度落淚評表現80分

COLLAR一連三場《COLLAR CRUSH LIVE 2024》演唱會完滿結束,完騷之後7位成員接受訪問,坦言不捨得,希望下次開騷可以開多幾場。Gao(沈貞巧)再度爆喊,稱今次演出可以展現到各成員不同面向,認為整體表現有80分,她指首場因為太緊張,有不少甩漏。

提到個人solo環節,芯駖稱是大家要求︰「都出道咗兩年,係時候都要試吓,一路練一路練,緊張到震晒。」Ivy So談及自己solo表現︰「我其實係好需要其他人嘅肯定,我見到其他隊友唱得咁好,我覺得我要更加努力,希望大家滿意我表現。

有邀請So Ching睇騷

她們又提到各成員都有不同傷患在身,進行各式各樣的治療。問到知不知道李嘉欣及謝安琪入場,她們表示不知道,當見到她們及AK等人入場,大感驚喜。問到有沒有邀請So Ching時,Marf說:「經理人有邀請佢,其實我哋都有問佢會唔會想睇,但好似係佢schedule唔得,但我哋都有send返直播link畀佢。相信佢都有同其他創作人一樣有睇!」

Gao稱過去的團歌因應對方離開而重新編排,當她提到身邊有很多不同人幫助COLLAR時,感動落淚,因為很多人都看著COLLAR成長、蛻變,工作人員很照顧她們,很感恩有他們在旁支持她們。

COLLAR完騷後,到ViuTV總部接受訪問。

芯駖阿媽唔知囡囡入行

芯駖在台上透露媽媽不知道自己入行,她解釋直至發現《法與情》播出,媽媽才知道女兒是明星,更日日追看。她說︰「佢一直以為我係教跳舞,佢經常叫我快啲搵個男人嫁咗佢,我唔想屋企人擔心,一路都想穩定先同佢講,我都唔敢望佢,一望佢就想喊。

Candy成為大喊包,她說︰「我喺排練過程都會幻想企上台見到好多fans,有時排排吓舞會眼濕,可以帶到辛苦準備嘅嘢俾大家睇,係好感動自己講過,好想嫲嫲見到喺台上嘅我,佢有嚟我好開心」她又提到完騷之後便要考試,完結後還要出席下午的CHILL CLUB記者會。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受