Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-25 04:29:43
日報

這班女仔,很爭氣

分享:
這班女仔,很爭氣

這班女仔,很爭氣

COLLAR完成出道以來首個演唱會,我睇咗第一場,用兩個字總結最恰當:爭氣。

COLLAR條路有幾唔順?遠嘅,MIRROR演唱會意外對佢哋嘅打擊唔使我多講。近嘅呢?淨係演唱會前,先傳Day嘅負面新聞,再打擊Candy話佢買粉絲(我唔排除係粉絲買,之前都聽過其他女團嘅粉絲會咁做,仲好似買好多,但個女仔自己買follower你估佢哋好多錢咩)接二連三嘅攻擊,都幾明顯係有組織,見佢哋演唱會聲勢幾好,唔想俾佢哋好過。

講返個演唱會,先至聲明我唔係前夫,亦唔特別鍾意COLLAR,但我睇到係堅持令我感動。COLLAR年齡分布咁廣,一開始就唔諗住做AKB、Lolly Talk呢啲傳統可愛女團,而係要顯示女人不同魅力。我以前都質疑喺香港得唔得,睇完今次演唱會後我覺得可能得。因為即使面對咁多逆境、攻擊,7個女仔非常專心咁做好表演,每一個都有下過苦功︰

Ivy So明顯努力練過歌,回帶佢《造星》決賽時嗰種走音,而家技巧有進步,一定係練習嘅結果,即使未係唱得好好,但係有感情。

Winka好努力跳舞同埋身材保養,睇佢條腰就知。香港嘅審美觀佢唔會係索/靚,但有紀律都係一種美麗。

Day瘦咗勁多,唱歌比兩年前穩。而佢依然俾人一種快樂嘅感覺,無論佢係天真定係堅強,呢種態度,都係專業。

芯駖,跳唱平均分都極高,皮膚好到屈機,幾乎完美演繹中女天花板,要知道呢啲都係靠勤力。

Gao唱功穩咗,亦有隊長風範,佢無敵風火輪跳舞可以話係香港頂級嘅舞蹈表演。

Candy同Marf呢,我就覺得進步最小嘅,可能我嗰場第一場佢哋未鬆啦。

總的來說,7個女仔明顯冇被外界攻擊影響,專注努力,每一個人都喺唔同領域進步咗好多。仲有,演唱會大部分時間都係成隊人一齊喺台上,連唱solo時,其他成員都係一齊表演,原本屬於Marf嘅歌都成隊一齊唱,不分彼此,係隊形、團魂嘅表現。7個女仔眼神堅定,跳舞又齊,我喺台下,真心佩服佢哋,原來「港女」可以咁堅強、咁犀利、咁爭氣。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受