Ad Block Ad Block
健康
2023-12-01 12:30:00

勿讓老師成為下一個爆煲嘅人

分享:
教師

3個月二十幾單年輕學子輕生固然令人難過,但所有責任歸咎於學校,下次壓力爆煲嘅就會係老師。

香港教育制度固然需要檢討,但我認為有三件事應該要做:

1. 減輕學校老師壓力

冇錯,係減輕學校老師壓力。

好多老師好想關顧學生多一啲,但其實好多教學以外嘅工作亦把老師壓得透不過氣。

老師冇乜能力改變教育制度但係夾起中間,學校壓落嚟嘅第一個係老師,家長第一個發脾氣嘅對象都會係老師,所以他們面對的壓力也不容小看,我們要珍惜仍然有一腔熱誠的老師👍

Ad Block

2. 為家長/家庭提供教育

「幸福的人童年治愈一生,不幸的人用一生去治愈童年」。良好的家庭環境對孩子成長有絕對的幫助。

在香港好多家長要搵食,面對極大生活壓力有時就算想表達關懷也可能不懂表達,所以要幫助孩子首先由家庭著手。

 

3. 讓孩子知道路並不只有一條

孩子感到壓力並不單純是學校成績與功課,有時表面係成績但可能是出於朋輩之間的比較、家庭的壓力、交友、欺凌事件甚至失戀,可以有無數原因。

所以家校應該加強合作教導孩子路其實有很多條,
不論是 升學就業交友拍拖,其實都可以有好多選擇。

Tim Sir林雲峯
催眠治療學導師
香港催眠輔導中心創辦人

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受