Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-14 04:29:45
日報

姜Son合照

分享:
姜Son合照

姜Son合照

姜濤早排喺社交媒體放咗同Anson Lo嘅合照,除咗惹來隊友Jeremy同ERROR嘅肥仔妒忌留言話「咁我呢?」更引起坊間好多陰謀論,分享其中兩個︰

一:「張相影到姜濤下巴尖尖,擺明就係P圖,實係姜濤有機心地想顯示佢瘦過Anson Lo啦。」

二:「公司迫姜濤post相,仲唔係想分散呂爵安個fans Club嘅負面新聞!」

娛樂圈真係一個作文比賽大會,幾張相可以被無限發揮。話公司想借合照掩蓋其他新聞,如果出幾張相就可以遮蓋,公司就唔使成日要救火。其實藝人就算有P圖,就好似化妝咁普通而合理,竟然被講到係有機心地攻擊其他人。既然都被上綱上線,不如再講大啲,話姜想證明自己靚仔過Anson Lo、係為咗爭女。反正都冇證據。 

甚至話姜係想影響美國大選,暗喻民主黨共和黨應化干戈為玉帛,共同選出一個候選人好冇?或者你會覺得我咁講好離譜,但其實我講嘅都係冇證據嘅猜想,本質上係同嗰啲陰謀論冇分別嘅。

咁點解要製造呢啲陰謀論/傳言呢?不外乎兩個字,利益。

呢兩年MIRROR不停被人攻擊係事實,有真有假都好,背後嘅操作一定係利益,為流量、為想捧其他人、為眼紅……大家搵食利字當頭唔出奇,不過代價就大咗啲,唔單止係MIRROR形象同關係受損,仲令成個世界愈來愈多唔科學嘅所謂輿論,冇晒基本嘅互信。

當有個女人有日post咗張婚紗相,你都可以話懷疑佢出軌,post相係為咗令男朋友唔好起疑心,但即使世上有人真係會咁做,我哋有冇需要因為「極小嘅可能性」而污染咗對「絕大部分嘅可能性」嘅信任。我相信呢啲都係睇得太多娛樂圈陰謀論所致,一個男仔post同朋友嘅合照,就係因為佢哋friend囉,咁簡單嘅嘢,都要被人扭曲到勾心鬥角宮廷劇咁。

寫咗咁多字,相信都對呢個風氣冇咩影響,之後肯定會繼續出現好多MIRROR之間勾心鬥角嘅陰謀論、COLLAR係八婆蕩婦嘅謠言、ERROR吃裏扒外嘅論文,成個娛樂圈,彷彿剩係得胡楓同羅蘭清高潔白。大家平時食下花生冇所謂,但當社會上缺乏互信,終有一日會燒到自己。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受