Ad Block Ad Block
娛樂
2023-11-20 04:30:33
日報

姜濤最好輸俾尹光嘅6個原因

分享:
姜濤

又到年尾,又要「我最喜愛的」,尹光打入男歌手十強成為話題,連古天樂都被記者問回應,形容係「百花齊放」。究竟「光B」能否躋身五強,再好似古天樂咁做埋我最喜愛男歌手就未知,但呢個樂壇頒獎禮真正攞到最大份獎嘅單位,其實早已注定。

有行內朋友同我講,樂壇頒獎禮往往都係主辦單位同唱片公司、廣告客戶等,討價還價嘅最大籌碼。邊個會出席?咩人爭獎?幾多fans關注?主辦單位都會出盡力做大佢,確保頒獎禮嘅商業價值。有人同我陰謀論咁講,如果唔知點解今次入圍最後五強嘅,係一張有話題嘅歌手名單,唔止可以盡收公關效果,現場門票價值又水漲船高,下年仲可以加廣告商價,仲唔係真正大獎?哇,有冇咁黑暗呀,網民投票㗎喎,今年仲要唔用得太空卡,難度高咗咁多,我就睇唔到真憑實據話佢唔公平嘅。

對於歌手來講,有得入圍有得攞獎,梗係好過冇。Fans又開心,又好似確立到人氣。不過今年姜濤如果贏咗尹光,又好似唔係完全著數:
1) 贏咗又俾啲haters鬧。
2) 輸俾尹光,成就部分網民嘅喜好,成人之美。
3) 輸咗又能夠避免同其他MIRROR成員嘅粉絲互相殘殺,如果贏咗尹光,即係會贏埋其他MIRROR成員,到時又有啲真假粉絲,重演網上同系MMA。  
4) 同樣道理,掉轉輸俾其他MIRROR成員,一樣唔好,所以最好輸俾尹光。
5) 贏咗,講嘅嘢都係嗰啲咁上下,輸咗先有機會顯示出風度。
6) 做我最喜愛的男歌手,有好多活動要去㗎之後,到時又俾人話「周圍都係」,換下新面孔都未嘗唔係好事。尹光去打《AllStar籃球賽》,點睇?

當然,真正嘅fans都會想見到自己偶像攞獎,但愛一個人,有幾愛唔係睇佢成功嘅時候你嘅快樂,亦唔係當佢輸俾人嘅時候,四圍鬧人,而係無論係任何時候,都唔會因為外界點樣捧佢上天或者踩佢落地,而對佢失去信心。一直默默支持,不叫囂,先愛得最響亮。
 

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受