Ad Block Ad Block
娛樂
2023-09-25 04:29:44
日報

當ERROR遇上Seven Tequilas

分享:
當ERROR遇上Seven Tequilas

當ERROR遇上Seven Tequilas

比起MIRROR,我對ERROR嘅發展更感興趣。一般人認為ERROR被放養,由零開始,事實上,從隊名到發展點止由零開始,公司係將佢哋由負數開始。

男子組合,但高度完全不一,仲要差好遠;唔改個有型嘅名,改個錯嘅名;第一個MV根本只係用返MIRROR嘅歌同景;之後一年歌曲全部標榜低成本,拍嘅節目偏鋒極端搞笑糟質。

但佢哋叫自己偶像組合。

有冇睇佢哋新歌MV?唔止搵孫佳君做女主角,老實,成個MV嘅攝影同美術,真係上乘之作,有成本,有技術,又有心。佢黑白嗰幾幕,同橙色背景構圖及燈光運用,係韓團嘅標準。歌曲旋律同歌詞都好過MIRROR好多歌(鏡粉不要追殺我)。

Ad Block

以上種種令我不禁好奇,到底公司真係放養,定係半策劃半流動嘅策略?而家就當然講乜都得,但睇下ERROR成長之路︰

保錡曾經因為偷食同鬧粉絲,人氣去到谷底,公司當時搵Mike導同阿暉幫佢哋拍個節目,重點放喺保錡苦練打石仔同結他,呈現「更好的吳保錡」,即使大家仍然覺得佢貪玩鹹濕,都會開始睇到佢認真嘅一面,配合之後跑步形象,成功洗底,唔使一年時間。

再睇193,口沒遮攔,寸同行、前輩、自己個台都寸,到底有冇被人照肺呢?我只知道佢不停有單曲,亦有好多機會上電視,擁有幾個自己孭飛嘅節目,包括《晚吹》同啱晒佢興趣嘅《Fashion Killer》。有冇鬧我唔知,肯定冇封殺。

仲有肥仔,又有跳唱又有溫柔單飛,亦俾佢甚至幫佢繼續排舞,時不時仲有幫鏡仔排舞嘅機會、令鏡粉都鍾意埋佢。

至於阿dee,就focus拍劇拍電影,開始有機會之後,連拍綜藝都不時強調佢想做演員、係一個演員嘅定位。

四個人嘅path有如度身訂造, 低谷時幫佢哋一把,做得好時又繼續有自由度。從負數開始,降低期望,實質上容易入屋。用低成本掛帥,其實係循序漸進加度身嘅投資。ERROR嘅成功,面嗰浸係人都知,底嗰浸或者就好似佢哋新歌嘅歌詞:「記住,你所見到的,只有真相的邊」。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受