Ad Block Ad Block
新聞
2017-05-25 06:00:00

陳坤耀 李國寶 港大結緣

分享:
陳坤耀

陳坤耀

港大專業進修學院(HKU SPACE)今年迎來六十周年,董事局主席陳坤耀噚日就約咗Ray一齊話當年,佢講番原來於港大碩士畢業後,第一份工就係於1969年加入港大校外課程部任職Staff tutor,主要為課程搵講師及編排上課時間表。現任東亞銀行主席李國寶當年仲向陳坤耀自薦尋教席,最後當然請咗佢,幫手教Management Information,而家兩人仲成為老友。


陳坤耀展示一本1969年的「課程手冊」,雖然手冊已有近50年歷史,不過仲保存得好好,可以清楚見到李國寶的英文名(David K.P. Li),當年學費睇落唔算貴,45元可上12堂,每堂一小時。


陳坤耀又自爆,讀皇仁書院時本來打算行醫,走典型「皇仁仔」嘅路,在高考已選讀大學的理科學系,但因睇完諾貝爾獎得主John Hicks的著作《Social Framework》受啟發,決定揀科嚟個360度轉變,全部揀晒中文、中史、歷史及地理,最後高考成績唔錯,仲入到港大文學院讀經濟系。


HKU SPACE現舉辦六十周年巡迴展覽,市民可以見識到不少同港大有關的歷史文物,畢業證書及課程手冊等都可搵到,本周六(27日)至下月4日,會在HKU SPACE金鐘教學中心展出,免費入場。


 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受