Ad Block Ad Block
新聞
2018-02-09 06:00:00

偷襲夏威夷之二次人生

分享:
衝浪勝地Waikiki Beach。

衝浪勝地Waikiki Beach。

天氣咁凍,勁唔願郁,坐響屋企,室溫得個位度數。晨早返工,冷氣巴士暖過街道。思前想後,都係學幼稚園同小學生提早放假偷襲新年,邊度會暖啲,當然喺夏威夷……

夏威夷名字英文State of Hawaii,如果只睇個名以為日本feel解「可愛い」嘅Kawaii,但見前面有State一字,好明顯係美國嘅地標。其實夏威夷加入美國,係近100年嘅事。佢同其他49個州唔同,獨立於美洲大陸,為美國領土最西南一方,由紐約搭飛機過去,都要成4、5個鐘頭,亦正正因而變得得天獨厚,美國人的避寒樂土。


美後花園 四季如夏
夏威夷原名為Owhyhee,為當地原住民的「故鄉」之意,喺1776年夏威夷群島被英國航海家James Cook發現。至1843及1849年英國及法國分別宣稱擁有地區主權,再到1894年自治政府表示,希望可以加入美國,於是1898年才正式成為美國聯邦。不過要到1959年美國國會才完成對阿拉斯加(Alaska)同夏威夷嘅核准,准許加入成為聯邦之下州份,分別排第49同第50,即現時為止的最後一個。

夏威夷嘅中文翻譯可謂意達雅,5至10月為冬季;而11至4月則為夏天。夏日氣溫約為23至30度,冬天則20至26度左右,變化咁少,都唔使點樣適應,一個字講晒,就係「暖」嘅感覺!而且仲可以食到當地新鮮出產嘅果仁同菠蘿。

Ad Block


港昔建設 生活如畫
其實夏威夷有8個島嶼,多數都係先降落首都檀香山。檀香山英文名為Honolulu,亦同樣係出自於本身原住民語言。其實檀香山係個山區,大部分設施都係喺海邊平原同靠填海。而當中盛產的檀香木,亦係香港人所熟悉。講到親切,到步入境後,彷彿置身於昔日的啟德機場,簡直係七十年代香港那份簡單和樸實的倒模。當然嚟得夏威夷,吃喝玩樂少不免,點都要到一到滑浪勝地Waikiki Beach(威基基海灘),見一見共5次獲得奧運會游泳金牌得主嘅衝浪達人Duke Kahanamoku雕像。

Ad Block

海灘上除了白人之外,亦有甚多的日本遊客,正因為係最近嘅美國領土,自然好多日本人喜歡前往,起碼都叫做出過國旅遊。你睇十幾年前日劇《Good Luck!!》第一集,木村拓哉喺沙灘岸邊瞓覺就知啦!尤其係北海道地區的朋友,冬天唔使喺寒冷天氣下白雪濛濛,生活一啲都唔浪漫。所以話夏威夷,四季如夏,正係美日退休人士所選擇的第二人生。


首地襲點 如箭在弦
講起度假,其實對於當地人來講亦都唔係日日都咁寫意,仲記得上個月一位警報操作員失驚無神咁撳錯掣,於雙重認證下向居民發放訊息,指美國太平洋司令部偵測到威脅,一枚導彈可能在數分鐘內影響境內,仲要馬上尋找庇護地點。其實眾所周知,北韓所製造的是不會爆炸,但確實對於夏威夷的居民來說,這種偷襲的而且確在幾十年前發生。而發生嘅地點,正正係夏威夷境內的美軍基地——珍珠港。

Ad Block
四季如夏,正是夏威夷的特色。

四季如夏,正是夏威夷的特色。

車水馬龍的Kalakaua Avenue,是夏威夷的主要幹道。 台劇《惡作劇2吻》中袁湘琴所指之「蝦頭」(shuttle bus)。 雨後彩虹,也是這裏特色之一,車牌也是。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受