Ad Block Ad Block
新聞
2020-09-29 04:30:00
日報

瑞典月事

分享:

喺瑞典,每月總會有幾日城內特別人頭湧湧。市區嘅各類嘅消費場所,尤其餐廳、酒吧等等九成都會爆滿。疫情之前,唔預先Book枱基本上唔會搵到餐廳食飯。呢啲日子既不是節慶假期,周圍亦冇大減價,但人人總會迫不及待外出消費。到底呢日係咩日子呢?就係普天同慶嘅Lönehelg!

瑞典語Lönehelg/Lönefredag,Löne嘅意思係出糧, Helg解作周末,Fredag則解作星期五。而Lönehelg/Lönefredag就係指「出糧後嘅周末」。

同香港唔同,瑞典大部分公司嘅出糧日都會集中喺每月嘅25-27號。而如果出糧日剛好落咗喺星期六、日,就會提前於星期五出糧,所以瑞典嘅受薪一族對幾時係Lönehelg/Lönefredag都會有所共識。喺Lönefredag,唔難見到悉心打扮嘅民眾喺餐廳、酒吧消費。但相對醉酒鬧事嘅人亦唔少,據說城內嘅罪案率都會偏高。

Lönefredag來勢洶洶,翌日嘅大型傢俬舖、大型五金舖、各大商場,總之所有合家歡類型嘅場所都會被一家大細擠滿。唔止會大排長龍俾錢,美食廣場冇位,甚至連店員都會變得比較躁底。尤其近呢幾個月疫症橫行,冇乜必要我哋一家都會盡量避免月尾出現喺以上場所。

不過Lönehelg都有好處嘅,就係人人出手都會變得比較闊綽。如果我Lönefredag同先生出去約會,就必定有的士搭返屋企。就算唔外出用餐,我哋都會叫外賣。就連屋企貓咪都會受惠,有豪華罐頭食。我都真係幾易滿足㗎,不過知足常樂,係咪?疫情過後,各位讀者若準備嚟瑞典旅遊,記得揀好日子喇!

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受