Ad Block Ad Block
新聞
2020-12-15 04:30:00
日報

Tack! Hej då!

分享:

今期想同大家分享兩個簡單瑞典語:Tack同埋Hej då!
Tack即係唔該、多謝咁解。用法同英文嘅Thank you大致相同,不過形式比較多變:Tack、Tackar、Tack tack、Tack så mycket、Tusen tack都比較常見,分別用於各種場合同心情。另外想同大家分享嘅一句係Hej då。所以相信大家對「Hej」並唔陌生,因為知名瑞典傢俬店門口就大大隻字寫住「Hej」,好難走漏眼。Hej喺瑞典語入面有哈囉嘅意思,而Hej då就係再見咁解。禮多人不怪,嚟瑞典旅遊最緊要都係學識呢幾句。

眨下眼就寫咗呢個專欄兩年,由2018年10月22號刊登嘅第一篇專欄文章《愛自己》,講啲比較心靈嘅嘢,到後期轉咗去遊樂版,開始介紹瑞典嘅風土民情。呢兩年間我學到好多,亦非常喜歡專欄作家嘅身份。不過覺得自己都係時候放慢一下腳步,先專注發掘生活中更多有趣嘅事情,再同大家分享。


好感謝各位am730讀者喺呢兩年期間給予嘅支持,希望每個星期短短嘅五百字曾經有為大家帶嚟一點點嘅樂趣,甚或一個微笑。亦非常感謝所有曾經與我共事嘅am730同事,多謝你哋一路以來嘅包容,希望以後能夠有機會再同大家一起工作呢。


如果大家掛住我嘅噏風,或者想睇多啲我關於瑞典嘅生活點滴,可以Follow我嘅Instagram @sis3ter或者Facebook同名專頁㗎。剛過咗第三個Advent,意味住聖誕節仲有一星期就會到來。祝大家有一個愉快聖誕,平安健康。最後想同大家講句:Tack för allt! Hej då! 衷心感謝大家所給予嘅一切,我哋有緣再見!

一名乾物女,過氣空姐,為愛由北區移居到北歐多年。熱愛地球同時喜歡講粗口,志願是能夠與動物溝通。

fb:為何斯德哥爾摩沒有譚仔三哥 by 三家姐  
ig:sis3ter

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受