Ad Block Ad Block
生活
2022-08-18 15:00:00

七月十四的失物

分享:

上回講到,以前細個嘅時候,喺盂蘭盛會中都會有撒錢嘅儀式。以往我都會去搶,執返幾蚊得幾蚊,聚沙成塔 。但係隨着自己長大,而家就算喺路邊見到錢,都會當睇唔到。所謂路不拾遺非正,噩運招來身自受。

因為我看到的….,某一啲錢或者物件喺路上出現嘅時候,總會有一啲你喺旁邊守住嘅靈。佢哋企係暗處,如果見到冇動靜,一陣就會消失;但如果俾人執咗,事情就會咁樣開始…..

當晚喺715號晚上約莫9點,我收工返屋企,跑住去村巴站。但個日運氣唔多好,目送架車離開,頓時火都嚟埋,鬧自己成日嘥時間去買嘢,要等多半粒鐘。突然,唔駛5分鐘,另一台車從外面插線飛過嚟,唔知道係特別班,定係其他車,心裏先至開心返。

上車嘅時候,我都爭取後排最好位置,因為容易見到前面發生野。喺微弱嘅光線下,係中排嘅座位,竟然見有部手機,放咗喺度。與此同時,一個身穿黑衫靈,就企係車外面,望住個手機。我行過時候,同我四目交投,我個身打佐個突。

係車上面見到靈,一D都唔出奇,但有個靈,企係外面,望住車裡面野,就真係第一次見。有理無理,車仲未開,我決定將手機交俾司機。請俾我先描述一下司機個外貌。佢係中年人,有個大肚腩,頂住個軚盤。佢開咗小窗口,同外面嘅司機吹水。我同佢講:「司機,我喺後面執到部手機啊,唔知係邊個嘅,交俾你。」當時司機個樣有啲奇怪,或者本身係反應慢,遲咗2秒佢先至伸手去接,仲口窒窒咁話:「好好…你頭先喺邊度執到㗎 ?」順着佢嘅視線,我即刻行去後面,手指執到嘅位置。

Ad Block

返到座位之後,我先至發現,嗰個「黑衫靈」已經坐到我嘅後面。不過佢無面向我。講得清楚D,佢當時打側身,條腰扭轉90度,成個人面向旁邊站頭。另一邊,司機可能唔想我多心,轉頭又同我講,口窒窒咁話︰「我會俾辦事處辦事處。」我心諗,咩辦事處啊,管理處呀嘛。然後佢再係我面前,將手機好小心咁放喺車頭前面嘅玻璃,再扮若無其事。但其實邊個都睇得出,佢之後一直心不在焉,成日昅住部手機,同人吹水吹到九唔搭八。

我後面個靈,見到我行返來,突然緊張起來。然後慢慢行去前面,愈來愈近司機。我埋去睇,佢都幾高,方字面,三七分界,大眼,不過笑起來,眼睛好像月亮咁彎,嘴角都會蹺起。不過最特別係,佢個身好薄,係白色光管之後,薄到好似紙一樣。

Ad Block

其實頭先我將手機拎去車頭度嘅時候,佢就一直望住,眼光一直無離開過,一直跟住部手機。每當有乘客上落車嘅時候,佢就會好似風一樣咁飄起,有時候飄去座位,有時候又飄去車頭,來來回回幾次,飄到我眼都花。我當時心諗,部手機係咪佢架,點解會留喺車度,佢要攞返?亦或想做D咩?我執咗部手機,係咪會搵我麻煩呢?

當我仲係度胡思亂想時候,開車了。佢又坐返喺度,無聲無息,目無表情,我望佢,佢都無望我。途中,有一男一女上車,佢地當然見唔到黑衣靈,所有想坐佢個位。當個女仔差不多坐落去佢身上時候,佢驚青到將個身縮起上來,好似成張紙咁捲起。之後每次有人行過,佢都變身體操選手,係狹窄車廂裡面捲來捲去,睇到我眼花繚亂。

Ad Block

最後,佢終於托馬斯全旋,落係司機隔離。佢坐上無形凳,同司機平排。部車嘅氣氛越嚟越詭異,一人一靈坐喺車頭,只有半尺距離,但係冇一D交流。架車喺紅綠燈前面停低,司機開收音機聽馬仔,又拑下D制,黑衣靈都會縮起個身,唔想俾司機摸到。有好幾次,司機偷偷地摸吓部手機,黑衣靈都會伸長條頸去睇,兩個人同步行動,都幾合拍。

我終於到站要落車,當車門關上嘅時候,我睇到黑衣靈陰陰嘴笑,好似獵人搵到獵物咁,好滿意咁樣。最後到底佢有冇跟住部手機?亦或跟住個司機,真係唔知道了。

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受