Ad Block Ad Block
生活
2022-12-26 20:00:00

靈靈7勇救AV女-(3之3集)

分享:

上次講到遇到個日本人「江口生」同我遊花園,不過佢個樣愈來愈後生,由50歲變返30歲既靚仔樣。我跟佢去到出名既歌舞伎町附近。周圍嘅行人越來越少,因為嗰晚氣溫得返10度以下,好彩我仲頂得住。「江口」係一個路口既自動售賣機前面撳咗一陣,部機睇係完全冇反應。但現實總係有無限可能,突然憑空咖啡喺機口出佐杯熱咖啡,仲係熱騰騰,當然係杯「靈咖啡」。我最後忍唔住,行埋去入錢,撳咗杯黑咖啡。佢望望笑笑口咁講︰「辛苦你啦」,仲拍我膊頭,好似係佢叫我一路跟住佢咁。個陣我都唔知係好嬲定好笑,只好行埋一邊自己慢慢飲。

 

呢個時候,「江口」個樣又有啲變化。佢嘅短髮又變返長髮,由30幾歲變得更年輕,而家直情應該係20出頭。原先嘅西裝西褲,亦變咗「格仔恤衫+牛仔褲,波鞋。」佢轉個頭同我講,:「好快佢哋就會來,好快,你再等多陣,辛苦啦。」我飲住杯咖啡,點一點頭,我都唔知點解突然間成為佢嘅拍檔,我亦都唔需要幫佢做任何嘢,我只係一個好奇害死貓嘅遊客。

 

喺等待嘅10分鐘裏面,我同佢都冇講嘢,佢不時攞個手機出嚟睇,見到屏幕上面既光時隱時著。佢用手指內會查找訊息,有時又打開啲相嚟睇。突然,冇伴奏既背景,主角現身。Oh My God,前面嘅一班狀似日本黑道嘅「靈」,大約有10幾人,雖然只係幾個身上有紋身,但望落個樣全部都兇神惡殺。佢哋當時押著一個女仔,嗰個女仔同「江口」應該差唔多年紀,20幾歲度。望落去好靚,有啲印象,不過當時醒唔起。嗰班黑道除佐好有氣勢,幾條街咁遠都聽到佢哋喺度大叫大嚷,我企埋一邊望,佢哋並冇發現我。

Ad Block

 

「江口」將裝滿錢嘅公事包放喺地下,俾前面嘅一個平頭佬檢查。佢手指點點口水,然後打開個包,係咁掃裏面有幾多張,掃完都要10分鐘,之後向老大示意夠數,然後為首嘅行去「江口」前面,同佢講咗幾句,就將個靚女放咗,然後揚長而去。我喺隔離睇住剝花生,一場英雄救美,以交贖金作ending。「江口」好用力咁抱住嗰靚女,然後喊咗出嚟。我第一次見到一個日本人喺我面前喊得咁厲害,之後個靚女都喺度喊,兩個人喊到呼天搶地。

 

係呢個時候,我覺得自己好似第三者咁,喺度偷窺別人嘅隱私。所以我慢慢退後,然後轉身走。喺嗰個咁凍嘅夜晚,雖然未食飯,但我一啲都唔肚餓,雖然好似係電影橋段,「江口」未必係英雄,不過佢喺佢嘅世界,用咗佢嘅方法,救出左一個美人。

Ad Block

 

後面仲有段插曲。我返到香港,先記起原來個晚見到嗰個靚女,原來係日本嘅AV女星,不過係過咗氣既。後來返嚟查資料發現,佢係90年代至-2000年中,拍過唔少AV,之後息影就再無消息。俾D貼示大家,個名有個美字既。

 

(聲演:張文獻)

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受