Ad Block Ad Block
生活
2022-08-10 18:00:00

盂蘭節嘅「細路」食好野

分享:

細個嘅時候,係屋邨附近嘅波地,每年都例必會搞盂蘭節晚會。當中會有撒錢儀式,係我地班細路嘅重要節目,重要過而家新年睇春晚。雖然有話「燒衣去執錢,半夜被鬼捏」,但作為屋邨細路,當然唔會錯過。

當晚大約8點左右,係個台上,準時有身著道教長袍嘅人,攞住把劍,係度ee鵝鵝,圍住個台走幾轉,之後面色一變,對住後面連叫兩聲,台後就有兩個平時街坊福利會嘅阿伯,夾手夾腳搬個籮筐出來。道長一聲令下,幾個人一齊掟d一毫,5毫落來,再早幾年,連斗零都有。

成班屋邨仔,成晚等嘅就係呢一刻,機不可失,大家一擁而上,拚命搶錢,到處去執。話說個晚,我同個朋友仔企係隔離遊樂場睇住,見到大家群情激憤時,我都有諗過落去執返一蚊幾毫,幫補下第日買支「粉紅色嘅唧唧冰」。點知未行到兩步,見有個靈係籃球架下面,不斷係度傻笑,笑到掩住個肚,笑聲相隔30米都聽到,中間仲夾住雜d細路粗口。佢地兩個男仔大約10歲左右,都係著住背心。一個黑色,心口有個卡通圖案,白色短褲,人字拖;另一個剛好相反,純白色底衫背心,側邊有個唔細嘅窿,裡面有D紅色,好似係開放性傷口,但應該無血流出來。褲係咩,而家已經唔記得了,只係記得佢無著鞋,赤腳,成隻腳都係灰黑色。

Ad Block

我小心翼翼行到過去,想睇下佢地搞咩。(一半出於好奇心,一半我覺得白色底衫個細路有D面熟) 過到去之後,見到佢地已經搵路靜靜雞爬佐上台,我一於拱埋去。台後面有塊空地,放滿一陣要去燒嘅冥鏹衣紙,仲有D之前拜神嘅雞鴨,不過佢地一律無興趣,獨獨走近不遠處角落頭。我攝手攝腳一味死跟,至發現原來佢地睇中嘅係地上嘅祭品食物,豆腐+芽菜+龍眼+花生,係頭先偷偷過來拜神嘅師奶放低嘅。見到佢地食得津津有味,係咁拿起就放落口,最後連碗白飯都唔放過。(當然放係地上嘅野根本冇郁)。我睇佢地食得眉飛色舞,忍唔住卡卡笑佐一聲。點知俾佢兩個聽見,可能以為偷野食俾人發現,連跑帶滾的匿埋落台下面,我原先想一齊跟落去,但揭開塊布,已經發現冇咗

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受