Ad Block Ad Block
生活
2022-12-12 15:30:30

靈靈7勇救AV女-(1之3集)

分享:

係日本旅行,見過好多靈,林林總總,多到數唔晒。唔講求其喺街度見到嗰啲,隨便行一條行人路,起碼10幾廿個企喺度,隨時多個人。點解日本容易見到街上有靈?我都唔知。不過係眾多既不期而遇既經歷裡面,最記得一次「勇救AV女優」,成件事查實係個由「跟縱」發展到「交贖金」。係我呢個旁人眼裡,過程一D都唔驚險,但實情兩個主角最後喊到收唔到聲,算係感人至深。

 

講返去日本旅行,我都會去一啲公園行吓,貪嗰度嘅樹木林陰,可以俾我消耗一日時間,優哉游哉,忘記咗自己身處東京。嗰日我行吓行吓,轉身入咗去一個商業小區,嗰度有一啲好矮嘅建築,應該係唔同嘅商社。門口有啲木牌寫住xxxx商社,照啲木紋同埋顏色嚟睇,應該都有一段歷史。正當我喺度考究裏面嘅裝潢嘅時候,一個耷低頭嘅男人,直接撞到我。佢撞到我嗰一刻,彼此都好愕然。我嘅原因係因為佢直接穿過我;佢嘅原因,係因為佢個公事包竟然比我撞左落地上面。佢撞到我之後,並無鬧人或動操,而係先轉身去執返個公事包,用了一分鐘檢查是否完好無缺,再回身向我鞠躬道歉,一貫日本人嘅禮貌。見佢對個包咁小心翼翼,當係寶咁,我心諗,裏面裝住啲咩呢?又唔似係文件咁簡單。好奇害死貓,開始咗我之後一段跟蹤經歷。

 

不過係跟蹤之前,我先描述一下佢嘅外貌裝束。佢大約50歲度,當時身淺藍色西裝外套,白色長褲+黑色皮鞋。個條長褲應該有段時間無洗,D漬係上面,又繅,好「污搲」。不過佢勝在夠高大,約180CM站,又瘦,仲留長髮,外貌睇真啲,似後生版嘅江口洋介,不過係「四眼系列」,個副粗框眼鏡一睇就知係老花。

 

呢位「江口生」,見佢攬住個公事包實一實,轉身入咗去一條橫街。我當然2仔底死跟。轉左兩個彎,過咗幾條馬路,不時神情緊張,四圍望,仲攞個電話出嚟係咁掃。個電話我已經唔記得係咩牌子,不過仲記得嗰個樣,係一款摺機,應該係早十幾年都有見過既日本電話Model。去到某幢四層樓嘅商業大廈,佢停係門口,望佐幾秒鐘,證實冇人跟蹤先至快步咁入去大堂。我喺遠處唔敢跟得太近,等佢入咗lift之後我先行入去,電梯喺3樓停咗。我唔想比佢發現,自己行咗後樓梯上去。果幢商廈嘅樓梯好窄,地下周圍布滿煙頭,應該唔少人打邊爐。當我行到去2樓,係防火門嘅玻璃側邊,一眼𥄫到「江口」。估計頭先喺3樓停咗落嚟,自己行落一層樓。佢真係一個好小心嘅靈,行蹤亦好神秘,無形中又鼓勵佐我繼續跟落去。

Ad Block

 

(聲演:張文獻)

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受