Ad Block Ad Block
財經
2024-02-14 04:29:52
日報

車公阿叔的指示

分享:
車公阿叔的指示

車公阿叔的指示

龍年第一稿先恭祝大家如魚得水,找到自己的一片大海。大年初二劉業強到車公廟為香港求籤,籤文內容不談,反正車公每年也一矢中的,問題是當權者老闆不是車公,只會當耳邊風,今稿想討論一下解籤阿叔。70多歲的黃師傅被問到香港2024的運程,他直白說:「好似美斯請到嚟都唔落場,河國榮燒炭,話會好係呃你嘅,你諗下香港咩環境。」

話風一轉師傅話:「嗱,我講香港咩環境咋,我無話唔好呀!你千祈唔好搞錯,有咩事差佬會嚟搵我㗎!」他續說:「依家連解籤都要解得小心,有咩事都唱好香港講國家安全,基本法一帶一路好。」叫記者不要再問,話解籤時有人問到香港會點,他只會唱好,因講到香港就涉及政治,俾人講出嚟佢會唔掂。所以,本欄緊跟車公代言人告誡,減少提及中港經濟。因經濟會一直向好,直到永遠,根本不需多談,愛國愛港人士應爆買港股港樓,董伯伯話齋,中國好香港好,發達就是咁容易。23條立法在即,所有國家經濟數據也可能是機密,跟隨數據猜度政策發展更加危險,估錯俾人話無料反而小事,估中就涉及洩露國家機密,後果不堪設想。往後多討論中港以外混亂不堪經濟,以後看專欄要懷抱智慧去閱讀,雖然設有門檻,但看得懂的,得著會更多。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受