Ad Block Ad Block
娛樂
2020-06-30 04:30:00
日報

嫌與吳業坤演情侶 陳曉華寧揀何廣沛

分享:
企在兩位男主角旁的陳曉華,說寧揀何廣沛做男朋友。

企在兩位男主角旁的陳曉華,說寧揀何廣沛做男朋友。

吳業坤、陳曉華(Hera)、黎燕珊、何廣沛及麥秋成等,昨日出席劇集《異搜店》記者會。擔任女一的Hera,知道要與坤哥合演情侶後,表示寧揀何廣沛做男朋友,因早前合作過較有默契。何廣沛聞言即說坤哥好識照顧女仔。

Hera在劇中與何廣沛有不少對手戲,另外還跟坤哥飾演情侶,不過現實中她比較想選何廣沛做男朋友,Hera說:「因為我之前同何廣沛合作過,當時何廣沛好識照顧人。入行咁耐冇同坤哥合作過,到依家都唔係好認識坤哥,所以想揀何廣沛做男朋友。」何廣沛即笑說:「我聽講坤哥好識照顧人,特別係女仔。」


Hera稱有減肥壓力
不過,何廣沛對Hera讚不絕口:「Hera算係比較新嘅一個演員,不過佢好聰明,因為佢係香港小姐冠軍,美貌與智慧並重,我講一啲事佢馬上就識。」 這次是Hera首次擔任女主角,她說不會給自己太大壓力:「我覺得有壓力嘅話就會演得唔好,所以依家經常提自己放鬆,反而覺得有壓力減肥,因為兩位男主角都好瘦,你睇何廣沛塊臉,太瘦啦。」何廣沛聞言即問Hera:「你邊度肥!」Hera就稱:「自己塊臉唔夠瘦。」

吳業坤、何廣沛突然在席上玩起抱抱。

吳業坤、何廣沛突然在席上玩起抱抱。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受