Ad Block Ad Block
娛樂
2021-02-02 10:15:00

最索丫鬟|陳婉婷驚傳婚訊 唔介意與另一半捱世界

分享:

有「最索丫鬟」之稱的陳婉婷離開無綫之後,不愁工作,除了參與ViuTV真人騷《家務戰場》、拍電影,日前更擔任婚紗代言人,酬勞達6位數字。早前她在社交平台上載多張婚照,令不少人以為她秘婚,她坦言以前因為工作不時需要穿上婚紗,更打算在30歲前結婚生小朋友,雖然已過30歲,但至今仍對結婚充滿憧憬,希望與另一半組織家庭。

仍然單身的陳婉婷盼Mr. Right盡快出現,她認為能找到一個願和自己分享的人很重要。她說︰「因為我覺得無論你做嘢幾成功都好,都需要有一個人同你分享。我絕對唔介意女主外、男主內,其實我覺得做家庭主婦或夫,都係好辛苦嘅,要照顧小朋友、打理家務,絕對會辛苦過打一份工。同埋其實出去做嘢嗰個,有時會有啲壓力同埋情緒,返到嚟屋企嗰個嘅support係好緊要!」

她又希望另一半是個可以共富貴、患難的人,「試過有個有錢嘅男仔追咗我2年,對我好好,但係佢突然家道中落,佢冇錢喇,我好記得佢同我講,覺得冇能力比到好嘅生活我,唔想我跟住佢捱,所以唔再追我,跟住佢就離開咗香港發展。有啲男仔呢,你肯同佢捱,但到佢有錢就唔專一就出去玩。」

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受