Ad Block Ad Block
娛樂
2017-11-21 06:00:00

奇妙電視重播陳自強訪問

分享:

「金牌經理人」陳自強(Willie)上月離世,喪禮將於日內舉行,為紀念這位曾經是47位娛圈巨星的傳奇經理人,奇妙電視將於今、明兩晚,重播汪曼玲主持的《星級會客室》節目,當日Willie在好友兼拍檔梁李少霞陪同下,首次接受電視訪問,細數他甜酸苦辣的經理人生涯,以及和藝人子女的相處點滴。


成龍是Willie「大仔」,之後才簽張曼玉、張學友、鍾楚紅和鄭裕玲,Willie形容:「嗰段時間係最開心,後嚟不斷有人敲門,高峰時有47份藝人合約。」當年電影市道暢旺,Willie自豪地說:「每個子女都同時拍緊幾部電影,一年唔少過12部片約,鄭裕玲『鄭九組』個名,就係咁嚟,拍到連瞓嘅時間都無,好辛苦,我叫佢哋當製片係銀紙,一張張咁排住隊嚟,捱多幾年搵到錢就舒服啦!」


後來黑社會入侵娛樂圈,動輒舞刀弄槍爭巨星檔期,Willie指當年張國忠(譚詠麟、劉德華經理人)都被人用槍指嚇過,而他也被人出言侮辱。Willie稱:「佢哋問我攞某女星檔期,我話返去同女星商量下,佢哋即刻丟劇本落地話:『以為你係manager,原來係messenger,你自己諗啦!』」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受