Ad Block Ad Block
娛樂
2021-12-25 21:58:00

全民造星IV|許廷鏗心情忐忑 不會偏私A組

分享:

許廷鏗(Alfred)以導師身份出席ViuTV《全民造星IV》決賽,他表示早上7時起床之後便心情忐忑,他說︰「今朝都有再給意見,因為佢哋冇試過喺咁大個場,現場直播俾觀眾睇,聲線力度都唔一樣,希望紅館經驗可以分享俾佢哋。」

許廷鏗強調絕不偏私。

許廷鏗強調絕不偏私。

其中一位參賽者抱恙

許廷鏗透露,其中一位參賽者在比賽前生病,「噚晚有睇採排,好感動,因為其中一位病咗,但都好努力去練,希望唱好首歌,作為送俾佢同《造星》、組員嘅禮物,相信呢份精神可以傳遞,希望今晚參賽者表演可以令觀眾留下深刻印象。」

製作團隊長殘忍

此外,許廷鏗又送上一支刻有她們名字的唇膏予各參賽者,為她們打氣。 他強調不會偏袒A組,為了不想被人說他偏私A組,所以今晚誰表現出現就投票給誰,他又指造星製作團隊好殘忍,做導師要短時間投放所有感情,但現在導師生涯完結,需要道別,卻又有斷捨離的感覺,短時間投放好多感情,要抽離給予他們中肯的意見。

相關新聞:

全民造星IV|Winka性感搶鏡 暐翹紅噹噹現身

全民造星IV|Marf載歌載舞掀高潮 Ivy So穎蕎緊張走音

全民造星IV|姜濤折骨Ben打頭陣 Sica阿妹ASH翻生有望

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受