Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-30 17:55:00

全民造星IV| 許廷鏗做嚴父 花姐搞女團: 原來女仔都可以好熱血

分享:
《全民造星IV》今次以全女班上陣。

《全民造星IV》今次以全女班上陣。

花姐起初不認同搞女團,後來發現原來女仔都好熱血。

花姐起初不認同搞女團,後來發現原來女仔都好熱血。

ViuTV選秀真人騷《全民造星》系列一直大受歡迎,成功捧紅人氣男團MIRROR及ERROR,而最新以女團為主的《全民造星IV》將於下周一(11月1日)播出,今日在將軍澳舉行記招,ViuTV高層鲁庭暉、導師許廷鏗(Alfred)及梁祖堯、節目主持強尼、節目監製花姐(黃慧君)、女團經理人戴穎(Wing) 及96位參加者齊齊現身記者會。

作為導師的Alfred 笑指梁祖堯是「慈母」,他則是「嚴父」。

作為導師的Alfred 笑指梁祖堯是「慈母」,他則是「嚴父」。

參賽者們現場大跳主題曲《前傳》,非常震撼。作為導師的梁祖堯表示睇好的其中一名參賽者已被foul,而另一位則入了Alfred隊,Alfred 笑指梁祖堯是「慈母」,他則是「嚴父」:「好多組員都話我唔識笑。」他又自爆曾經痛心地鬧參賽者。Alfred 坦言今年任導師與上次做評判,感覺很不同,他說:「做評判唔使負責任,做導師有責任要扶佢地一把。」

至於花姐坦言今次搞女團很大挑戰,她表示:「我起初好唔認同辦女團,覺得是推個節目去死。但現在發現女仔原來都可以好熱血。」

問到會否怕女團與MIRROR、ERROR作比較,戴穎稱:「一定會被比較,有比較先有火花,帶到更多精彩的東西給觀眾,刺激演藝界。」而花姐更笑稱:「其實我心裡面有『淆底』,因為有客戶已講:『悶悶地不如搵女團,唔好又係MIRROR、ERROR。』,心裏面都有驚,但其實對於MIRROR、ERROR是好事,等佢地知道唔係所有嘢都理所當然,推動佢地進步。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受