Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-17 23:30:00

吳林峰演唱會|感謝母親放手讓他追夢 算是家人有個交代

分享:
吳林峰完騷後感不捨。

吳林峰完騷後感不捨。

《吳林峰明天一切如常演唱會》於昨晚(16日)在旺角麥花臣場館圓滿結束。完騷後觀眾一度高呼encore不肯散去,吳林峰要親自出來再作呼籲,觀眾才離開。他接受本報訪問時直言感驚喜,「有人叫我Encore已經係好神奇,仲要Encore完冇人肯走。」在演唱會數度感觸的他,為免影響演出而強忍淚水,他坦言完騷後感不捨,說不定回家後會自己偷偷落淚,談到最感觸之處,他表示是致謝環節,感謝母親於7年前願意放手讓他走到街頭演唱,「今晚演唱會算對家人有個交代,我相信媽媽一直都支持我,只不過口講會擔心我,叫我不如搵份正職,好過冇錢使又呻辛苦,但係佢轉個頭就會畀$200我用同煲碗湯。今晚至少可以話畀媽媽知,我對於呢樣嘢係認真,並唔係玩玩吓。」

吳林峰首次開個人音樂會大感興奮。

吳林峰首次開個人音樂會大感興奮。

許廷鏗Jer不只是嘉賓

首次開演唱會,獲得許廷鏗(Alfred)和柳應廷(Jer)擔任嘉賓,吳林峰表示,他們不只是嘉賓,是演唱會的一部份,「當決定演唱會時間後,第一時間邀請Alfred,他好快就應承,Jer本身工作真係比較忙,但我都提早咗好多同佢哋講,好彩睇完日程表後,發覺今晚冇嘢做,真係要多謝花姐。」他表示也有向Alfred、Jer及其他好友請教開騷心得,最主要是調節心理,「技術層面,佢哋都會話『問咩吖!得㗎啦你!』但我知自己事,所以都有上堂跟老師學唱歌。」問到自評表現如何?他會給自己8分,「我點都唔會畀自己滿分,一定要畀自己進步空間,如果下次冇進步就慘啦。」至於下次可會挑戰更大舞台?他認為順其自然,有時計劃了也未必能實行,「反而我會諗仲可以做咩突破,呢個階段完咗,我可以點發掘更多方面嘅自己?」

吳林峰視Alfred為阿哥。

吳林峰視Alfred為阿哥。

吳林峰與Jer除了jam歌亦會相約一起打機,他笑言經過半場被炒8:0之後,已勤加練習要一雪前恥。

吳林峰與Jer除了jam歌亦會相約一起打機,他笑言經過半場被炒8:0之後,已勤加練習要一雪前恥。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受