Ad Block Ad Block
娛樂
2021-09-12 16:25:00

林鍾大戰|張致恆稱「冇要求任何人遷就」 大J晒與鍾培生對話駁斥有人講大話

分享:
百萬擂台戰的另一焦點落在張致恆與大J身上。

百萬擂台戰的另一焦點落在張致恆與大J身上。

鍾培生與林作的百萬擂台戰於18日舉行,原本賽事焦點盡在他們身上,惟近日有份參賽的張致恆(Steven)及YouTuber大J未上擂台已經一地花生。

事緣大J收到主辦大會通知,希望他可以調升原定70公斤的比賽體要求至75公斤,但大J揚言絕不妥協,並估計Steven減磅失敗。及後大J又收到電話,主辦單位通知拳賽由原定3分鐘縮至2分鐘,原因是怕Steven的體力應付不了,更指若大J堅持打3分鐘,Steven會選擇退賽。

相關新聞︰

張致恆稱捱唔到3分鐘賽事 寧加罰款要求大J減鐘

張致恆疑減磅失敗要求對手增磅 大J︰唔會妥協

張致恆近日在網上更新備戰狀況。

張致恆近日在網上更新備戰狀況。

張致恆出po:堅持住

不少人都對Steven的舉動感到荒謬,而Steven則在社交平台上載一張練拳照片,留言說︰「要兼顧工作及照顧家人,訓練確實係唔足夠,減20kg係好辛苦,好疲累,堅持住!一直都係依照拳賽指標減磅,冇要求任何人遷就甚麼,做好本份就好!好多謝老婆、教練、團隊嘅支持同埋包容,18號見!」

相關新聞︰

林鍾大戰|張致恒未達磅數 鍾培生回應: 會以70公斤為標準如期舉行

張致恆在網上聲稱「冇要求任何人遷就甚麼」。

張致恆在網上聲稱「冇要求任何人遷就甚麼」。

大Jpo對話截圖

大J於同日上載與鍾培生的對話截圖,留言說︰「一係你講大話,一係鍾培生講大話,邊樣?P.S. 個個都係兼顧住工作同家人嚟操㗎啦~」他又質疑,報稱81公斤的Steven為何要減20公斤,有網民估計Steven報錯體重,或者「可能唔識20Kg同20磅既分別」。

大J上載指是與鍾培生的對話。

大J上載指是與鍾培生的對話。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受