Ad Block Ad Block
體育
2021-07-29 12:55:00

東京奧運|伍家朗IG感謝文吸逾29萬Like 女藝人紛紛留言打氣

分享:
港羽「一哥」伍家朗IG感謝文吸逾29萬Like,當中不乏女藝人點讚。(伍家朗IG截圖)

港羽「一哥」伍家朗IG感謝文吸逾29萬Like,當中不乏女藝人點讚。(伍家朗IG截圖)

被民建聯穆家駿「強烈譴責」球衣無區徽的港羽「一哥」伍家朗,昨日不敵危地馬拉選手科頓,於小組賽止步。他其後在社交平台IG分享感受,表示對支持者的鼓勵大感感動和窩心,知道自己並不孤單,又自嘲「或者有啲人就係注定就係做悲劇既(嘅)主角」,指一定會再企番起身,但需要一些時間。有關帖文發出後,馬上吸引網民點讚和打氣,截至中午,已吸引逾29萬人給Like。

在點讚的網民中,不乏女藝人留言支持,歐陽巧瑩(Tammy)稱:「你唔係悲劇嘅主角 你係主角 巴黎見(下一屆奧運) 加油呀!」;楊文蔚(Cecilia)則稱:「加油呀,It’s not the end!(這不是終點)」,李靜儀(Heidi)、陳潔玲(Christy)、倪晨曦(Elva)、鄺潔楹(Judy)等都有留言鼓勵。

至於網民的留言,大多鼓勵伍家朗「繼續努力」、稱「香港人撐你」、「以你為榮」、希望「下一場將有好成績」,更有網民的加油指「(伍家朗)點會係悲劇嘅主角,悲劇嘅主角仲潛緊水,你係香港嘅英雄就真。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受