Ad Block Ad Block
職場
2020-11-05 09:05:00

【網上熱話】隻身赴日打工 網民:收工鬥快打卡走

分享:
日本職場文化與本港大不同。(Pexels圖片)

日本職場文化與本港大不同。(Pexels圖片)

日本是不少港人夢想的「鄉下」,但當地職場文化一向與本港不同。網上討論區LIHKG會員「旅立ち」日前發帖「最後一個月係日本做社畜、你問我答」,分享在當地工作的經歷。他表示,當到放工時間就會立即離開,「同佢地鬥快打卡走」,又稱近日目擊有同事責罵女上司,兩人更險些打起上來。

有相信同樣在日本工作的網民分享,當地職場文化是不願收工,「好多日本人鍾意磨爛蓆,啲嘢明明可以6點前做完,係要死磨到OT,跟住日日8、9點先走」,亦有人指向當地人討論工作時,「你同佢講乜佢都係覆你個三篤屁,一係就打太極,一係就比啲模稜兩可嘅答案你」、「尤其講電話,十成有六、七成講廢話,得兩三成係講反(返)件事。」

「有冇錯你都認錯道歉先」

有人就明言日本只適宜居住、遊玩,不宜工作,「最普遍係無論你有冇錯你都認錯道歉先,其次同post(職位)但年資長過你,你都要睇佢面口,儘管佢做野(嘢)廢過你都好。」

另外有網民表示本身欲移民日本做生意,計劃餐廳,但有人形容港式餐廳「愈開愈多」,很多都「損手」收場,建議要設計食物如何迎合日本人口味同習慣才可,而近年多間港式茶餐廳都相繼結業,亦有人認為「質素高既(嘅),主(要)serve香港人都夠做」。有人就問到當地職場是否較多人習慣帶飯,樓主指觀察到「有老婆既(嘅)同中女多數帶飯,單身佬就canteen(飯堂)食」,反觀年輕的同事通常較不健康,午餐食一個杯麵就算。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受