Ad Block Ad Block
本地
2021-03-24 09:40:00

網上熱話|外出火鍋或自行買料各有喜好 便宜vs方便網民大對決

分享:
火鍋在天氣轉涼時深受歡迎。(Pixabay用戶Chupanh.vn Studio圖片)

火鍋在天氣轉涼時深受歡迎。(Pixabay用戶Chupanh.vn Studio圖片)

天氣近日再度轉涼,不少人都會吃火鍋來暖暖身子。現時火鍋餐廳林立,加上街市買材料也很方便,在疫情或「禁堂食令」前,兩者都各有捧場客。有LIHKG討論區網民日前以「矛盾大對決之喺屋企定出街打邊爐」為題發帖,指兩種方法各有優缺點,但歸根究柢都與事後處理功夫有關,「我自己就覺得如果屋企有人肯洗碗事後清潔,一定係喺屋企打好過出街打。」

發帖網民解釋,在家中打邊爐能自選喜愛的食材和份量、成本較低且不限時及毋須被人趕離枱,但需時自行購買食材和事後洗碗清潔;在餐廳則輕輕鬆鬆入座就能大快朵頤,「貴價邊爐鋪仲會有啲喺街市難買到嘅靚料」,但形容不論是否任食都有限時,「而且貴價邊爐鋪預咗要比(畀)人斬到一頸血。」

不少人會自行到街市買火鍋材料。(資料圖片)

不少人會自行到街市買火鍋材料。(資料圖片)

有網民表示與家人就會選擇在家打邊爐、與朋友就出街,亦有人認為在家可預先烹調合口味的湯底,很多人亦提到在家自行預備絕對較外出便宜,更直言全數使用即棄餐具也不會貴過外出、可節省洗碗的步驟,「多人就用曬即棄餐具仲方便,屋企打識玩係冇得輸。」

不過,有人就認為在家自煮最大難題是湯底,「屋企始終做唔到某啲特色湯底,例如台式麻辣/養生湯/牛骨湯/超濃沙爹湯,除非外賣返嚟」,而份量控制也不容易,「因為有啲野(嘢)份量定好晒,無得只買少少,變咗淨係可以食得幾樣野(嘢),唔係食淨又擺晒喺度」,亦有人覺得「又要洗又要預備,不了,仲搞到間屋好大油煙味」。鹹魚青菜,各有所好,未知大家又喜歡在家或外出打邊爐呢?

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受